برادر حسین نمی‌خواهد بیدار شود! : برادر حسین نمی‌خواهد بیدار شود! با اینکه ...



حسین جعفری برادر امیر جعفری , حسین یاری بازیگر سریال برادر , امام حسین

برادر حسین نمی‌خواهد بیدار شود!

با اینکه دیری است که آفتاب طلوع کرده‌است اما انگار برادرحسین، نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند! از خواب بیدار شود!

به گزارش ایسنا، غلامعلی رجایی در سایت خود نوشت: روز دوشنبه، بطور اتفاقی روزنامه کی؟هان! را دیدم که مدیر مسئول آن در یادداشتی به بهانه نصیحت و رهنمود به جناب رییس جمهور منتخب، به جناب خاتمی، سید فرزانه و خندان این ملت تاخته بود و در پی اتهام‌زنی‌های بی‌فایده قبل خود، او را فتنه‌گر نامیده بود.

برادر حسین نمی‌خواهد باور کند
مدیرمسئولی که با هنرمندی تمام موفق شده است با اتخاذ مواضع خود یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های کشور را از تیراژ چند صدهزار نفری چنان به زیر بکشاند که آدمی به شگفت می‌افتد، متاسفانه هنوز دارد با قیافه‌ای حق به جانب -کدام جانب بماند!- مسئولیت نمایندگی ولی فقیه را در این موسسه هم یدک می‌کشد و با بی‌حرمت کردن این جایگاه که در احضاریه‌هایش به دادگاه مطبوعات تجلی کرده و می‌کند از این منظر، حتی به ولایت فقیه هم جفا می‌کند! اساسا چرا باید کسی بخود اجازه بدهد که در مقام نمایندگی ولایت فقیه، چنان مواضعی داشته باشد که بدلیل شکایت‌های مستمر از او مکررا به دادگاه مطبوعات احضار و بعضا محکوم شود؟

کاش کسی پیدا می‌شد تا تاخته و طعن‌های وی را به این و آن- البته حتی در دهه شصت هم!- احصا کند تا معلوم شود در آن زمان بزرگانی نیز از نیش قلم وی درامان نبوده‌اند! مطمئنم پیدا نمی‌شود چون عمر شریف، ارزشمندتر از آن است که صرف این امور بشود. وی به جای اینکه به حمایت‌هایش از احمدی‌نژادی که مملکت را به این روز انداخته است که نیازی به ذکر نمونه‌های آن نیست‌، پاسخ بدهد و عذر تقصیر به پیشگاه ملت آورد! در این یادداشت به خاتمی تاخته بود که چون از عوامل فتنه ۸۸ است ،حق ندارد به رییس‌جمهور منتخب در باره این و آن بودن وزرایش اظهار نظر بکند! انگار نه انگار این روحانی، همان روحانی است که میتینگ‌های تبلیغاتی‌اش را با سلام به خاتمی و درود برهاشمی شروع می‌کرد و در فیلم تبلیغاتی‌اش تصویر و سخنان خاتمی را نشان می‌داد!

چه باید کرد؟! با اینکه دیری است که آفتاب طلوع کرده‌است اما انگار برادرحسین، نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند! از خواب بیدار شود! برادر حسین نمی‌خواهد باور کند این انتخاب نشان داد، رییس جمهور منتخب این ملت و بالاتر از آن، خود این ملت خاتمی فتنه‌گر را دوست دارند!

برادرحسین، نمی‌خواهد باور کند ملت با رایی که در اقتدا به هاشمی و خاتمی به دکتر روحانی داد، عملا ثابت کرد که با خلق دوم خردادی دیگر، هرگز فتنه ادعایی وی دراین سال‌های تلخ را باور نکرده و نخواهد کرد./ایسنا

 

 


ویدیو : برادر حسین نمی‌خواهد بیدار شود!