برادركشی در پیتزا فروشی به خاطر حقوق :  اخبار حوادث -  برادركشی در پیتزا فروشی ...




 اخبار حوادث -  برادركشی در پیتزا فروشی به خاطر حقوق

پسر جوانی كه برادرش را به خاطر ندادن حقوق در پیتزافروشی به قتل رسانده بود خود را تسلیم پلیس كرد.

به گزارش اعتماد، ظهر شنبه مسوولان یكی از بیمارستان‌های غرب تهران در تماس با قاضی ویژه قتل تهران از مرگ مرد 34 ساله‌یی به علت اصابت ضربات چاقو خبر دادند. با حضور قاضی سپیدنامه، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی ویژه قتل در محل وقوع دیگری تحقیقات آغاز شد.

 یكی از شاهدان ماجرا به قاضی پرونده گفت: ساعتی قبل حسن برادر مقتول به مغازه من مراجعه كرد و از زخمی شدن برادرش خبر داد. وقتی به مغازه پیتزافروشی رفتیم رضا غرق در خون روی زمین افتاده بود، او را به بیمارستان رساندیم اما جانش را از دست داد.

با شناسایی قاتل بر اساس پرس‌وجو از شاهدان محلی تحقیقات برای شناسایی حسن آغاز شد تا اینكه او با مراجعه به كلانتری كن خود را تسلیم ماموران كرد.

با انتقال متهم به دادسرا متهم 30 ساله به بازپرس پرونده گفت: با برادرم در یك پیتزافروشی كار می‌كردیم و حقوق من را برادرم به بهانه پس‌انداز پیش خود نگه می‌داشت. هر موقع از او درخواست پول می‌كردم او تنها مقداری از آن را به من می‌داد.

روز حادثه یك‌بار دیگر سر پول دعوای‌مان شد و من با چاقویی كه در دستم بود برای ترساندنش دو ضربه به او زدم كه رضا نقش زمین شد. از ترس همسایه‌ها را صدا كردم و خودم به خانه رفتم. وقتی متوجه مرگ برادرم شدم خود را تسلیم پلیس كردم. من قصد كشتن او را نداشتم و به خاطر اینكه تازه نامزد كرده بودم می‌خواستم مستقل باشم.

 با اعترافات مرد برادركش قاضی پرونده با صدور قرار بازداشت متهم را در اختیار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.


 اخبار حوادث  - اعتماد

 


ویدیو : برادركشی در پیتزا فروشی به خاطر حقوق