برادرزاده صادق هدایت:هر کسی می‌خواهد اظهارفضل کند از هدایت داستان می‌سازد. :



صادق هدایت , جملات صادق هدایت , قبر صادق هدایت

برادرزاده صادق هدایت گفت:«هدایت هیچ نامه‌ای برای مسوولان ننوشته است

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان از نامه ای گفت که صادق هدایت برای مصدق نوشته است. نامه‌ای که هیچوقت تایید نشده. در این راستا با جهانگیر هدایت برادرزاده و مسوول سایت رسمی صادق هدایت تماس گرفتیم تا از جزئیات این نامه بپرسیم.

 

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال از نامه ای گفته که هدایت برای مصدق نوشته، این مصدق که حمید مصدق نیست ممکن است برای محمد مصدق نامه نوشته باشد؟

 

نخیر! صادق هدایت برای هیچ مقام مسوولی نامه ننوشته است. همه نامه های ایشان در اختیار من است. ایشان به جز دوستان‌شان برای هیچ کس دیگری نامه ننوشته است.

 

بالاخره آقای مصدق از مسوولین کشور بوده است ممکن است برای درددل هم که شده نامه ای نوشته باشند.

 

اصلا احتیاجی به این کارها نبوده است. صادق هدایت از خانواده هدایت ها بوده است. اگر قرار به صحبت با هر مقام و مسوولی بود حضوری یا تلفنی صحبت می کردند نیازی به نوشتن نامه نبود.

 

به هرحال ایشان کارمند دانشگاه تهران بوده. ممکن است نامه ای برای رجال کشور نوشته باشند که شما از آن بی خبرید.

 

حتی اگر هم نامه ای نوشته باشند ممکن است به سیاسی رییس وقت دانشگاه تهران نوشته باشند ولی به دکتر محمد مصدق نامه ای نوشته نشده است. اصلا از نظر سیاسی ایشان با دکتر مصدق همفکر نبوده اند که نامه ای بنویسند.

 

ممکن است نامه برای حمید مصدق نوشته شده باشد؟

 
اصلا همچین نامه ای نوشته نشده شما یقین بدانید این نامه وجود خارجی ندارد.

 

پس چرا همچین چیزی گفته شده است؟

 

اصولا مد شده که هرکس می خواهد اظهارفضل کند با توجه به معروفیت هدایت یک داستان جعلی درست می کند و جلب نظر می کند. من علاوه بر اینکه برادرزاده ایشان هستم هم خانه شان هم بوده ام. شک نکنید نامه ای وجود ندارد.

 

خبرورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : برادرزاده صادق هدایت:هر کسی می‌خواهد اظهارفضل کند از هدایت داستان می‌سازد.