بدکاری جنسی در زنان، یعنی چه؟! : علائم این اختلال می تواند شامل عدم تمایل به ...


علائم این اختلال می تواند شامل عدم تمایل به رابطه جنسی، ناتوانی در کسب لذت از رابطه جنسی، عدم لیز شدن کافی واژن و یا به ارگاسم نرسیدن فرد علیرغم تحریک جنسی کافی باشد. وب سایت نی نی بان: علائم این اختلال می تواند شامل عدم تمایل به رابطه جنسی، ناتوانی در کسب لذت از رابطه جنسی، عدم لیز شدن کافی واژن و یا به ارگاسم نرسیدن فرد علیرغم تحریک جنسی کافی باشد.

بدکاری جنسی در زنان، یعنی چه؟!

افزایش میل جنسی زنان , مشکلات جنسی زنان , کاهش میل جنسی در زنان

یکی از اختلالات رایج جنسی در میان زنان، کارکرد ناقص(غیر کافی) جنسی است، که به نظر یک مشکل پیچیده است، چرا که که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور کلی تخمین زده می شود که بیش از ۴۰ درصد زنان متحمل این دسته مشکلات جنسی هستند. علت این امر گاهی بیماری های جسمی و گاهی عوامل فیزیولوژیکی است. این ناتوانی زنان تحت عنوان اختلال برانگیختگی (تحریک) جنسی زنانFSAD شناخته می شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رفع بوی بد واژن

نیازهای جنسی زنان , محرک جنسی زنان , زنان و نیازهای جنسی

بوی واژن مشکل شایعی بین زنان است. این تا اندازه‌ای طبیعی است. با این حال بوی تند واژن می‌تواند ناشی از دوش واژینال، استفاده بیش از حد مواد پاک کننده و پوشیدن لباس‌هایی باشید که مواد شیمیایی خاص دارند و تنگ هستند. این بوی تند می‌تواند خجالت آور باشد اگر شما خودتان این بوی قوی را احساس می‌کنید بهتر است از برخی از این نکات استفاده کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



همه چیز درباره فواید زایمان طبیعی

میل جنسی زنان , خواسته های جنسی زنان , هم جنسی بازی زنان

در دوران بارداری تغییرات زیادی در روند زندگی مادر ایجاد می شود . مرسوم است که در طول این بازه مادر از مواد غذایی طبیعی استفاده کند، داروهای گیاهی را جایگزین انواع شمیایی خود کند و تقریباً همه چیز را به صورت طبیعی مصرف کند. زمانیکه نوبت به زایمان می رسد، اکثر خانم ها به این موضوع فکر می کنند که آیا زایمان طبیعی می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد یا خیر؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



رایج ترین نشانه های بارداری

راهکارهای درمان تمامی اختلالات جنسی در زنان , رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی ویژه متاهلین  , اوج رابطه جنسی در زنان

شاید شما از آن دسته از خانم هایی باشید که بی صبرانه منتظر ورود بچه ها به زندگی تان هستید شاید هم هنوز برای چنین تجربه ای آمادگی نداشته باشی. در هر دو حالت دانستن اینکه باردار هستید یا نه شما را در موقعیتی مناسب برای مواجه شدن با این شرایط قرار می دهد. اما رایج ترین علایم بارداری کدامند؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



از آزمایش‌های پره ناتال چه می‌دانید؟

تمرینات جنسی زنان , کاهش میل جنسی زنان , دلایل کاهش میل جنسی زنان

اگر شما جزو آن گروه از زوج‌هایی هستید که برای باردار شدن‌تان برنامه‌ریزی دارید، به‌طور قطع به اهمیت مشاوره پیش از بارداری و ضرورت چکاپ کامل خود پیش از باردار شدن پی برده‌اید. اما آیا تا به حال نام تست‌های پره‌ناتال را شنیده‌اید و آنها را می‌شناسید؟ اگر جواب‌تان منفی است یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این تست‌ها به دست بیاورید، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : بدکاری جنسی در زنان، یعنی چه؟!