بدون هزینه، خانه‌‌‌‌‌تان را زیبا کنید : ایده هایی که در ادامه برایتان نوشته ...


ایده هایی که در ادامه برایتان نوشته ایم تقریبا هیچ هزینه ای برای شما ندارند. با ساده ترین وسایل می توانید تزئینات جالبی در خانه انجام دهید. مثلا با یک مشت پر می توانید یک نقطه کانونی در کتابخانه ایجاد کنید. یا با یک رنگ خاص، حسی از طبیعت و بهار را به بیننده القا کنید.      
پادشا: ایده هایی که در ادامه برایتان نوشته ایم تقریبا هیچ هزینه ای برای شما ندارند. با ساده ترین وسایل می توانید تزئینات جالبی در خانه انجام دهید. مثلا با یک مشت پر می توانید یک نقطه کانونی در کتابخانه ایجاد کنید. یا با یک رنگ خاص، حسی از طبیعت و بهار را به بیننده القا کنید.

1.    بهره گرفتن از رنگ سبز طبیعت


در گوشه و کنار خانه خود می توانید از وسایل یا رنگ هایی استفاده کنید که از طبیعت الهام گرفته اند. به طور مثال، از فروشگاه های وسایل دست دوم یا سمساری نیمکتی کوتاه و کوچک خریداری کنید. آن را به رنگ سبز نقاشی کنید و در کنار میز ناهارخوری در فضای غذاخوری قرار دهید. حتی برای تزریق بیشتر حس طبیعت، روی آن را با انواع گلدان های طبیعی و زیبا پر کنید. این کار به پاکسازی هوای خانه نیز کمک می کند و بوی بهار را در خانه خود منتشر می کنید.

2.    استفاده از پارچه های گل‌دار

برای اینکه حس طبیعت را به خانه منتقل کنید، می توانید از پارچه های گل‌دار استفاده کنید. به طور مثال، برای صندلی های دو سر میز ناهارخوری کاور بدوزید و پارچه آن را با طرح گل و بوته و پرنده و ... انتخاب کنید.

بالکن کوچک خانه تان را زیبا کنید , خانه زیبا , خانه های زیبا

3.    تابلوهایی از شاخ و برگ های طبیعی


ساخت این تابلوها بسیار آسان است. کافی است برگ ها یا شاخه های زیبا را انتخاب، تمیز و خشک کنید. آنها را با سلیقه و و دقت با چسب حرارتی روی مقوایی به رنگ دلخواه بچسبانید. پس از خشک شدن، مقوا را در وسط قابی که زمینه سفید دارد بچسبانید. قاب عکس شما باید شیشه داشته باشد تا از خراب شدن و از بین رفتن شاخه های خشک جلوگیری شود. از این قاب ها 4 عدد یا بیشتر تهیه و در جای مناسبی نصب کنید.

هزینه دوره دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد , ترفندی برای داشتن صورت زیبا و بدون آرایش , چگونه خانه ای زیبا داشته باشیم

4.    کاور شیشه با شیشه خرده های رنگی


شیشه خرده‌های رنگی هیچ هزینه ای ندارند و می توانید با کمک آنها پنجره اتاق یا آشپزخانه را تزئین کنید. این شیشه ها را با چسب شیشه به پنجره بچسبانید. برای خرید این چسب می توانید به فروشگاه رنگ و ابزاری ها بروید و چسب مخصوص شیشه را خریداری کنید.

برنامه بدنسازی در خانه بدون وسیله , چگونه خانه خود را زیبا کنیم , چگونه خانه ام را زیبا کنم

5.    استفاده از همه وسایل موجود


برای تزئین خانه به سبک طبیعت لازم نیست حتما وسیله دکوری جدید یا گران قیمتی خریداری کنید. می توانید مثلا با یک سبد حصیری کوچک که شبیه آشیانه پرندگان است، یا آشیانه های تزئینی آماده، میز جلوی مبل را تزئین کنید. یا با انواع کاسه، گلدان یا بطری های تزئینی شیک که در خانه دارید، یک مجموعه زیبا بسازید و روی میز قرار دهید. حتی برای جلب توجه می توانید یک گلدان را زیر ظرف شیشه ای جای کیک قرار دهید. یا گلدان گل طبیعی که نیاز کمی به نور دارد را به اتاق بیاورید. از هر وسیله ای که در خانه موجود است، می توانید برای تزئین استفاده کنید فقط باید کاربرد متفاوتی از آنها بسازید.

تصاویر خانه های زیبا , زیبا ترین خانه های جهان , چطور خودتان را بدون خطر برنزه کنید؟

6.    جادوی رنگ


رنگ در دکوراسیون خانه نقش بسیار مهمی دارد. در میان رنگ های ملایم یک رنگ خاص اضافه کنید. به طور مثال، پایه های میز جلوی مبل را به رنگ آبی درباری یا آبی فیروزه ای رنگ کنید.

بدنسازی در خانه بدون وسیله , زیبا تر کردن بالکن کوچک خانه , هزینه دانشگاه بدون کنکور

7.    استفاده از چوب و کنده درخت


می توانید چند شاخه مدل‌دار درختان را برش دهید و دور آن را با انواع نخ و روبان های رنگی بپوشانید تا علاوه بر طبیعی بودن، دنیایی از رنگ ها را به نمایش بگذارد و موجب شادابی فضا شود. برای این منظور روبان هایی به رنگ های شاد و متنوع خریداری کنید و آنها را با چسب حرارتی به شاخه بچسبانید. از آن نیز می توانید انواع دستبند و گردنبندهای رنگی آویزان کنید.

بدون آرایش زیبا باشید , خانه 60 متری زیبا , قبل از خروج از خانه بخاری خاموش کنید

8.    جمع کردن پر در کاسه


گاهی ساده ترین وسایل نیز می توانند زیباترین منظره ها را ایجاد کنند. به طور مثال، مجموعه ای از پرهای زیبا از انواع پرندگان را می توانید در بوفه یا کتابخانه یا هر جایی که تصور می کنید مناسب تر است قرار دهید تا به زیبایی در خانه جلوه کنند.

نباید در خانه گربه نگهداری کنید , لب های زیبا ی بدون رژ , چطور در 45 روز بدون عمل جراحی زیبا ترین بینی دنیا رو داشته باشیم

9.    الوار تزئینی


اگر در اطراف خود جایی دارید که بتوانید از الوارهای فرم‌دار درختان بهره بگیرید، توصیه می کنیم حتما این کار را انجام دهید. می توانید از آنها تابلویی خاص بسازید. اول از همه بخش هایی از آن را حکاکی کنید و همچون گلدان، خاک بریزید و گیاهی همچون کاکتوس در آن بکارید. سپس یک قاب چوبی زیبا به سلیقه خود بسازید و الواری که اکنون نفش گلدان را دارد، در میانه آن جای دهید و در جای خود محکم کنید. سپس از آن به عنوان تابلوی دیواری استفاده کنید.

دکوراسیون زیبا برای خانه مستاجری , خنک کردن خانه بدون کولر د d , دکور خانه کم هزینه

10.    استفاده از بطری ها موجود


شیشه های زیبای مربا یا بطری های بلندی که فرم و شکل خاصی دارند یا حتی شیشه های تزئینی که در فروشگاه های فروخته می شوند گزینه های خوبی برای تزئین به شمار می روند. می توانید داخل آنها را با انواع سنگ و شیشه های رنگی پر کنید.

فیلم نرمش در خانه بدون وسیله , پوست خود را زیبا کنید , با این ترفند ویندوز 10 را بدون دست خاموش کنید آموزش

11.    کابینت قدیمی و تزئینی


اگر کابینت چوبی و قدیمی در انبار دارید آن را بیرون بیاورید و بشویید و تمیز کنید به عنوان دکوری روی دیوار نصب کنید. برای اینکه کمد فرم قدیمی خود را حفظ کند، داخل آن را با وسایلی پر کنید که با چوب و طبیعت و کهنگی سنخیت دارد. به طور مثال، انواع سنگ و صدف و شاخه و آشیانه و حتی کاج های تزئینی گزینه های خوبی هستند.

روش های گرم کردن خانه بدون وسایل گرمایشی  , ژل و اسپری مو را در خانه تان درست کنید , چه کنیم تا مزه هایمان بدون ریمل زیبا شوند؟؟؟؟؟؟


ویدیو : بدون هزینه، خانه‌‌‌‌‌تان را زیبا کنید