بده بستان نامشروع مبارک و برلوسکنی : نخست وزیر سابق ایتالبا که پرونده فساد ...


نخست وزیر سابق ایتالبا که پرونده فساد اخلاقی وی در جریان است، در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص پرونده "کریمه المحروق" ملقب به روبی اعلام کرد که متقاعد شده بود که این دختر نوه دیکتاتور ساقط شده مصر است و حتی در این رابطه از شخص حسنی مبارک نیز سوال کرده بود. خبرگزاری مهر:  نخست وزیر سابق ایتالیا که پرونده فساد اخلاقی وی در جریان است، در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص پرونده "کریمه المحروق" ملقب به روبی اعلام کرد که متقاعد شده بود که این دختر نوه دیکتاتور ساقط شده مصر است و حتی در این رابطه از شخص حسنی مبارک نیز سوال کرده بود.

این موضوع در جریان رسیدگی به پرونده "بونگا بونگا" که در آن "سیلویو برلوسکنی" متهم به برقراری رابطه نامشروع با یک دختر نوجوان پیش از رسیدن وی به سن قانونی است مشخص شد.

در ایتالبا برقراری ارتباط نامشروع جرم تلقی نمی شود، اما چون برلوسکونی پیش از رسیدن این دختر ( کریمه المحروق ) به سن قانونی اقدام به برقراری رابطه با وی و همچنین پرداخت پول به وی کرده، محاکمه می شود.

تولدت مبارک , آهنگ تولدت مبارک , روز دانشجو مبارک

حسنی مبارک

طاق بستان , عید قربان مبارک , تولدم مبارک

کریمه المحروق و برلوسکنی

بونگا بونگا، پرونده ایست که در آن برلوسکنی متهم است زنان و دختران جوان و زیبا را از سراسر دنیا به ویلای مجلل خود دعوت و پس از مراسم میهمانی با آنها همبستر می شد.

اما ماجرای کریمه المحروق یا همان روبی مدت دو سال است که رسانه های جهان را مشغول به خود کرده است. کریمه دختر مغربی است که در ایتالیا مدل بوده و حتی به تن فروشی اشتغال دارد. وی در زمان برقراری رابطه با برلوسکنی 17 سال داشت و همین موضوع برای نخست وزیر سابق ایتالیا دردسر ساز شد.

این موضوع زمانی افشا شد که پلیس ایتالیا روبی را بازداشت کرده بود، اما وساطت برلوسکنی موجب شد که وی آزاد شود. پس از آن رسانه های ایتالیا از طریق اطلاعاتی که از زنان حاضر در میهممانی های برلوسکنی حاضر بودند پرده از این رابطه کثیف برداشتند؛ اما این دختر و برلوسکنی داشتن هرگونه رابطه نامشروع را تکذیب کردند.

بعدها برلوسکنی اعلام کرد که این دختر خود را نوه حسنی مبارک معرفی کرده و اعلام داشته که قصد دارد برای خود یک سالن زیبایی افتتاح کند، از همین رو وی به این دختر کمک کرده است.

هر چند برلوسکنی داشتن ارتباط نامشروع با این دختر را رد می کند اما در همین رابطه نوار ضبط شده از مکالمات وی با کریمه نیز منتشر شده که در این مکالمات دختر مغربی به برلوسکنی می گوید اگر می خواهد ارتباط نامشروع آنها فاش نشود باید شش میلیون و 700 هزار دلار به عنوان حق السکوت پرداخت کند.
 
عید غدیر مبارک , عید فطر مبارک , تولد مبارک

پس از افشای این نوار برلوسکنی بار دیگر داشتن ارتباط نامشروع با زنان را رد کرد، اما اعتراف یک زن 25 ساله موجب شد تا وضعیت برلوسکنی پیچیده تر از قبل شود. این زن که "گارسیا پولانکو" نام دارد به داشتن رابطه نامشروع با نخست وزیر ایتالیا اعتراف کرده، اما عنوان داشته که این کار را در قبال پول انجام نداده است.

علاوه بر این موضوع، کریمه با رسانه های ایتالیایی در این خصوص مصاحبه کرده و در گفتگو با نشریات ایتالیایی گفته است : به همراه 10 زن دیگر برای شرکت در میهمانی که به مناسبت روز ولنتاین ترتیب داده شده بود به خانه مجلل برلوسکنی در نزدیکی میلان رفتیم و شخص وی در این مراسم به من پول و جواهرات داد.

این دختر در اظهارات خود گفته است: در مراسم میهمانی برلوسکنی به من گفت که قصد کمک کردن به مرا دارد و از همین رو یک پاکت پول به من داد.
 
برلوسکنی اعتراف کرد که به این دختر مغربی پول داده است. وی اعتراف کرده که مبلغ 40 هزار پوند به "کریمه المحروق" معروف به "روبی" پول پرداخت کرده، اما این پول برای ارتباط نامشروع نبوده است، بلکه این دختر پول ذکر شده را برای خرید یک ماشین اصلاح لیزری نیاز داشته است.
 
نخست وزیر ایتالیا ادعا کرده که هدف وی از اهدای این پول کمک به کریمه برای اشتغال زایی و نجات وی از فقر بوده است. برلوسکنی در اعترافات خود همچنین مدعی شده که در زمان پرداخت پول به کریمه گمان می کرده که وی نوه "حسنی مبارک" رئیس جمهور ساقط شده مصر است.
 
از سوی دیگر گزارش می رسد که پرونده فساد اخلاقی برلوسکنی بالغ بر 20 هزار صفحه شده و مسئولان رسیدگی کننده بر این پرونده در بازجویی از زنان متهم به ارتباط با نخست وزیر ایتالیا، عکسهایی زننده متعددی کشف کرده اند که روزنامه دیلی تلگراف تعدادی از آنها را منتشر کرده است. این عکسها به حدی زننده هستند که حتی این روزنامه انگلیسی نیز مجبور به سیاه کردن بخشهایی از عکسها شده است.


ویدیو : بده بستان نامشروع مبارک و برلوسکنی