بدلکار موتورسوار با 433 استخوان شکسته : دارن آرونوفسکی، سازنده فیلم‌های «قوی ...


دارن آرونوفسکی، سازنده فیلم‌های «قوی سیاه» و «کشتی‌گیر» فیلم زندگینامه شخصیتی ملقب به «ایوِل نیه‌وِل» را می‌سازد. سینماخبر: استودیو سونی قرار است فیلم زندگینامه موتورسوار بی‌باک آمریکایی را که با کارهای نمایشی و باورنکردنی خود به یک چهره جهانی بدل شد، به یک فیلم سینمایی بدل کند.

جایگذاری شکسته گی استخوان , سوپ برای بیمار استخوان شکسته , پوکی استخوان

زندگینامه رابرت کریگ نیه‌وِل ملقب به «ایوِل نیه‌وِل» (Evel Knievel) در قالب فیلمنامه‌ای که پیش‌نویس آن را دارن آرونوفسکی سازنده «قوی سیاه»، «کشتی‌گیر»، «نوح» و «مرثیه برای یک رؤیا» نوشته است. به گزارش هالیوود ریپورتر، دارن آرونوفسکی این روزها سرگرم مذاکره با استودیو سونی برای امضای قرارداد کارگردانی این فیلم است.

دل شکسته , دانلود فونت نستعلیق شکسته , دانلود فونت شکسته نستعلیق

همچنین مذاکراتی با چنینگ تاتوم، بازیگر «مایک جادویی» و «22 خیابان جامپ» برای ایفای نقش این موتورسوار افسانه‌ای در جریان است.

فونت شکسته , عوامل موثر بر پوسیدگی استخوان , استخوان

مجسمه مومی نیه‌وِل در موزه لباس‌های موتورسیکلت


هنوز عنوانی برای این پروژه تعیین نشده است. استودیو سونی حقوق اقتباس از دو کتاب زندگینامه‌ای با عنوان‌های «ایوِل ناب» و «زندگی ایوِل: ایول نیه‌وِل» نوشته استوارت بارکر را خریداری کرده است.

قلب شکسته , درمان پوکی استخوان , نرمی استخوان

مغز استخوان , استخوان درد , ترمیم دندان شکسته

پیوند مغز استخوان , کاشی شکسته , سرطان مغز استخوان
 
چند مورد از سقوط‌های رابرت کریگ نیه‌وِل

رابرت کریگ نیه‌وِل (2007-1938) علاوه بر موتورسواری، مجری برنامه و همچنین نقاش بود. او با پرش‌های باورنکردنی در مقام بدلکاری موتورسواری به شهرت رسید و برنامه‌های پرش از روی دره با موشک را نیز به اجرا گذاشت.

سنجش تراکم استخوان , فونت شکسته فارسی , شیشه شکسته

نیه‌وِل بارها و بارها در عملیات بدلکاری خود سقوط کرد و گفته می‌شود 433 مورد شکستگی استخوان در بدن او وجود داشت. مجسمه مومی نیه‌وِل در موزه لباس‌های موتورسیکلت به نمایش گذاشته شده و عروسک اسباب بازی او را شرکت هارلی‌دیویدسن به بازار فرستاده است.


ویدیو : بدلکار موتورسوار با 433 استخوان شکسته