بخشی از ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسید/ زمان اعلام نتایج مشخص نیست :



زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش , نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95 , زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی از ظرفیت‌ها در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسیده است.

محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟»، اظهار داشت: پس از اینکه نتایج آزمون اعلام و مصاحبه انجام شد، بعضی از ظرفیت‌ها به حد نصاب نرسید و بخشی از این ظرفیت خالی مانده است.

وی با بیان اینکه در حال تدبیر برای تکمیل این بخش از ظرفیتی که به حد نصاب نرسیده است، هستیم، گفت: دلیل اینکه تا کنون نتوانستیم نتایج را به سازمان سنجش اعلام کنیم تا نتیجه نهایی از سوی این سازمان اعلام شود، این است که برخی ظرفیت‌ها خالی مانده است و در حال اصلاح این موضوع هستیم.

سلیمی جهرمی در خصوص اعلام زمان ارائه نتایج مصاحبه به سازمان سنجش، تصریح کرد: متأسفانه این موضوع زمان بَر است و باید بین سازمان سنجش و سازمان مدیریت هماهنگی برای تکمیل این ظرفیت انجام شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از این کار، مجدداً مابه‌التفاوت از سوی سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام خواهد شد تا برای این مابه‌التفاوت، مصاحبه انجام شود و نتایج به سازمان سنجش برگردد.

سلیمی جهرمی با تأکید بر اینکه بخشی از ظرفیت‌ها در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسیده است، اظهار کرد: در بخشی از این ظرفیت‌ها نیروی حد نصاب علمی و یا حد نصاب مصاحبه وجود نداشته است، بنابراین نیرویی برای آن ظرفیت مشخص نشده است.

وی گفت: پیگیری این موضوع خاص درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی معاونت پشتیبانی این وزارتخانه انجام می‌شود.


 اخبار  اجتماعی   - فارس


ویدیو : بخشی از ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسید/ زمان اعلام نتایج مشخص نیست