بخشش سخاوتمندانه هزار تومان از مهریه :     زنی میانسال با افتخار در دادگاه ...



 

گوشی زیر 100 هزار تومان , گوشی های زیر 300 هزار تومان , از هر کلیک 7 هزار تومان درآمد کنید

 
زنی میانسال با افتخار در دادگاه خانواده گفت: می خواهم با بخشش هزار تومان از مهریه ۴۲ میلیونی ام از شوهرم جدا شده و راحت زندگی کنم.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زن و مردی میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی سید مهدی مطلبی رئیس شعبه ۲۶۹ این مجتمع قضایی خانواده ارائه دادند.

زن میانسال که با سختی بر روی پاهایش ایستاده است، در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه با شوهرم توافق کردیم که از یکدیگر بدون نزاع جدا شویم، اظهار داشت: ۴۰ سال با یکدیگر زیر یک سقف زندگی و همدیگر را تحمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه مهریه ام ۵۰ هزار تومان است که به نرخ روز ۳۰ میلیون تومان می شود، گفت: شوهرم حاضر است به جای ۳۰ میلیون و به دلیل عدم پرداخت نفقه، ۴۲ میلیون تومان به من بپردازد.

زن میانسال با اشاره به اینکه شوهرم ۱۶ سال جدا از من زندگی کرده و به من توجهی نداشته است، افزود: ۲ فرزند داریم که در امریکا هستند و مخالفتی در خصوص جدایی ما ندارند.

مرد میانسال در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه من و همسرم از نظر فکری با یکدیگر متفاوت هستیم، گفت: همسرم یک خانه دارد که با وجود ۴۲ میلیون تومانی که به او می دهم، می تواند به راحتی در آن زندگی کند.

زن بار دیگر در برابر قاضی مطلبی با بیان اینکه با فروش خانه ای که دارم و ۴۲ میلیون تومان پول نقد تحت عنوان مهریه ام، می خواهم خانه ای در خیابان ظفر بخرم، عنوان کرد: در ازای طلاق توافقی، تنها هزار تومان از مهریه ام را می بخشم.

وی با بیان اینکه اجرت المثلم را می خواهم، افزود: شوهرم ۱۶ سال از من دور بود و با زنی دیگر زندگی می کرد ولی من در خانه او زحمت کشیده و اجرت المثل که حقم است را می خواهم.

مرد در انتها بیان کرد: مهریه همسرم را در دفترخانه و در زمان اجرای حکم طلاق می پردازم و دیگر کاری با او نخواهم داشت.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حکم طلاق را در ازای بخشش هزار تومان از مهریه ۴۲ میلیون تومانی صادر کرده و این موضوع را مطرح کرد که اجرت المثل به زن تعلق نمی گیرد چرا که جدا از مرد زندگی می کرده است.

وی خطاب به مرد گفت: تا زمانی که زن موافق طلاق نباشد، می تواند اجرت المثل بخواهد ولی زمانی که خود طلاق بخواهد، این حق به او تعلق نمی گیرد.... / خبرگزارى فارس


ویدیو : بخشش سخاوتمندانه هزار تومان از مهریه