بخاری‌های هیزمی زیبا و لوکس : تا پیش از حضور شومینه در خانه ها، از انواع بخاری ...


تا پیش از حضور شومینه در خانه ها، از انواع بخاری های نفتی و گازی در خانه ها استفاده می شد. در این مطلب 10 نوع بخاری هیزمی زیبا به شما معرفی کنیم که برای طراحی خانه های مدرن مناسب هستند و با استفاده از آنها مدرنیته و سنت در مقابل هم قرار می گیرند.



پادشا: تا پیش از حضور شومینه در خانه ها، از انواع بخاری های نفتی و گازی در خانه ها استفاده می شد. البته هنوز هم هستند خانه هایی که با بخاری گرم می شوند. اما این بخاری ها گازی هستند و می تواند برای اعضای خانه و خانواده خطرناک باشد. البته موضوع بحث ما این نیست. ما می خواهیم در این مطلب 10 نوع بخاری هیزمی بسیار زیبا به شما معرفی کنیم که برای طراحی خانه های مدرن بسیار مناسب هستند و با استفاده از آنها مدرنیته و سنت در مقابل هم قرار می گیرند.

در ضمن، این بخاری ها علاوه بر گرمای مطبوع آتش و صدای آرامش‌بخش سوختن چوب ها، در هزینه های انرژی نیز صرفه جویی می کنند.

بخاری هیزمی Wittus Shaker

حدود قیمت: 4860 و 5430 دلار آمریکا

بخاری هیزمی , بخاری لوکس , بخاری های لوکس خانه هنرمندان

این بخاری توسط آنتونیو سیتریو طراحی و از استیل مشکی ساخته شده است. این مدل، ساخت کشور آلمان است. طراحی آن به گونه ای است که به بهترین شکل ممکن گرمای چوب را منتقل می کند. در زیر بخاری یک چهارپایه که در واقع سینی زیر بخاری است نیز وجود دارد.  سیستم ایرواش نیز دارد که اجازه نمی دهد دوده روی شیشه بنشیند.


بخاری هیزمی Rondo

حدود قیمت: 4610 دلار آمریکا

بخاری های لوکس , بخاری هیزمی ایرانی , خرید بخاری هیزمی

این بخاری که طراحی مشابه بخاری های قدیمی دارد ساخت کشور دانمارک است. در ساخت آن از فناوری کنترل احتراق استفاده شده است و در اروپا طرفداران بسیاری دارد. محل ذخیره هیزم های این شومینه بسیار زیبا است: همچون یک استانبولی دسته‌دار مشکی است که در کنار بخار قرار داده می شود.


بخاری هیزمی Rais Gabo

حدود قیمت: 3890 دلار آمریکا

بخاری هیزمی فرانکلین , ساخت بخاری هیزمی , طریقه ساخت بخاری هیزمی

این بخاری کلاسیک، دیواره های صاف و مسطح و درب خمیده دارد. طراحی آن بر اساس اصول مهندسی است و به خوبی میزان گرما و سوختن هیزم ها را کنترل می کند. لوله بخاری در بالا و محل ذخیره هیزم ها در پایین آن تعبیه شده اند. این طرح در رنگ های مشکی و توسی ارایه می شود و جنس آن از استیل است.


بخاری هیزمی Rais X-Basic

حدود قیمت: 10900 دلار آمریکا

لوله بخاری زیبا , فروش بخاری هیزمی , جملات زیبا

این بخاری که همچون جعبه مربعی و تلویزیون های قدیمی طراحی شده از استیل مشکی ساخته شده است. برای قرار دادن این بخاری باید فضای بزرگی را در نظر بگیرید زیرا اندازه بزرگی دارد. از آنجا که این بخاری روی زمین قرار می گیرد، برای زیر آن یک صفحه فلزی نقره ای در نظر گرفته شده است. این بخاری جایگاه ویژه‌ای برای قرار دادن هیزم ها ندارد و خود باید برای آنها محلی را تعیین کنید.


بخاری هیزمی Stuv 16-H

لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , بخاری , بخاری گازی

این بخاری طراحی کشور بلژیک و بسیار ساده اما شیک ساخته شده است. فضای داخلی سوخت هیزم ها باعث ایجاد گرمای بیشتر در اتاق می شود. البته باید بدانید متاسفانه این بخاری فقط در اروپا عرضه می شود.


بخاری هیزمی Stuv 30

حدود قیمت: 5495 دلار آمریکا

بخاری برقی , ساختمان لوکس , متن زیبا

این بخاری نیز توسط کمپانی بلژیکی Stuv طراحی شده است و علاوه بر اروپا در آمریکا نیز عرضه می شود اما همچنان به آسیا وارد نشده است. این بخاری در شیشه‌ای و استیل چندمنظوره دارد که در سه حالت مختلف قابل استفاده است: شیشه باز، شیشیه بسته یا استیل بسته برای آرام سوختن هیزم ها.


بخاری هیزمی Wittus Cubic

حدود قیمت: 4740 تا 5820  دلار آمریکا

زیبا بروفه , عکس زیبا , تصاویر زیبا

این بخاری توسط معماری دانمارکی به نام آندرز نوگارد طراحی شده و به سیستم «شست‌وشوی هوا» مجهز است که به صورت اتوماتیک،  شیشه جلوی بخاری را از نشستن هر نوع دوده و سیاهی محافظت می کند. از دیگر مشخصه های آن باید به مخفی بودن دستگیره در بخاری اشاره کرد. این بخاری در سه اندازه بزرگ، متوسط و کوچک ارایه می شود.


بخاری هیزمی مدرن Jotul F-370

حدود قیمت: 3800 دلار آمریکا

بخاری بدون دودکش , زیبا , خرید بخاری گازی

این بخاری ساخت کشور نروژ است و از چدن ساخته شده است. طراحی آن مدرن و امروزی است و سه پانل شیشه ای دارد. بسیار هم باریک است و در هر فضایی می توان به راحتی از آن استفاده کرد.


بخاری هیزمی Dovre Astroline 350CB

حدود قیمت: 1125 پوند

زیبا کلام , عکس نوشته های زیبا , شعر زیبا

این بخاری هیزمی دقیقا شبیه بخاری های قدیمی است با این تفاوت که در جلوی آن یک درب شیشه ای قرار دارد که باعث دیده شدن سوخت هیزم ها می شود. این بخاری نیز همچون دیگر مدل های معرفی شده به سیستم «شست‌وشوی هوا» (Air Wash) مجهز است. به این مفهوم که دوده روی سطح داخلی شیشه نمی نشیند. این بخاری از جنس چدن ساخته شده است و فضای کمی را نیز اشغال می کند.


بخاری هیزمی Classic Forest Stove

حدود قیمت: 1700 دلار آمریکا

زیبا ناوک , بک گراند زیبا , گل زیبا

این بخاری برای ویلا و کلبه های چوبی و شمالی بسیار مناسب است. طراحی آن کاملا کلاسیک و به سبک اسکاندیناویایی است. پیشینه این سبک طراحی ها به دهه 1930 میلادی می رسد. با این تفاوت که با فناوری های جدید تلفیق شده است تا کمترین میزان دود را در فضا تولید کند. این بخاری 71 سانتی‌متر طول، 33 سانتی‌متر عرض و 71 سانتی‌متر عمق دارد.


بخاری هیزمی Englander 17-vl

حدود قیمت: 549 دلار آمریکا

قیمت بخاری گازی , لوکس , عکس های زیبا

آخرین بخاری هیزمی که می خواهیم به شما معرفی کنیم بسیار مقرون به صرفه است. این مدل از استیل مشکی ساخته شده است و اتاقی به مساحت 112 مترمربع را به خوبی گرم می کند.


ویدیو : بخاری‌های هیزمی زیبا و لوکس