«بتمن» 424 میلیون دلار فروش کرد : «بتمن در برابر سوپرمن:‌ طلوع عدالت» با وجود ...


«بتمن در برابر سوپرمن:‌ طلوع عدالت» با وجود نقدهای منفی منتقدان فیلم در پنج روز نخست اکران در سراسر جهان ۴۲۴ میلیون دلار فروش داشته است. خبرگزاری مهر: «بتمن در برابر سوپرمن:‌ طلوع عدالت» با وجود نقدهای منفی منتقدان فیلم در پنج روز نخست اکران در سراسر جهان ۴۲۴ میلیون دلار فروش داشته است.

این چهارمین فروش بزرگ سینمایی به حساب می آید و در آمریکا با بیش از ۱۷۰ میلیون دلار فروش رکورد تازه ای را برای ماه مارس ثبت کرده است.

میزان فروش این فیلم در بریتانیا هم ۱۵.۵ میلیون پوند بود که یک رکورد فروش برای ماه مارس در این کشور است.

این فیلم که دو ابرقهرمان را برای اولین بار کنار هم قرار می دهد موفقیت خوشایندی برای شرکت برادران وارنر است.

خرید و فروش دلار , راهب هایی که کارتریج پرینتر ها را 2٫5میلیون دلار به فروش رسانده اند , قیمت دلار فروش

این استودیو اخیرا با یک رشته ناکامی های پرهزینه مثل «اوج گیری ژوپیتر» (Jupiter Ascending) و «پن» (Pan) روبرو بوده است.

فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» که با ۲۵۰ میلیون دلار هزینه تولید شده، دومین رکورد بزرگ برادران وارنر در اکران هفته اول پس از «هری پاتر و قدیس های مهلک:‌ قسمت دوم» را ثبت می کند.

این فیلم در بیش از ۴۰ هزار سینما در ۶۶ کشور مختلف از جمله ۱۶ هزار سینما در چین، ۴۲۴۲ سینما در آمریکا، ۱۷۰۱ سینما در بریتانیا و ۱۶۹۶ سینما در کره جنوبی اکران شده است.

جف باک تحلیلگر بازار سینما در «اگزیبیتر ریلیشنز» گفت: صدای تماشاگر است که بلندتر از همه به گوش می رسد و ثابت می کند که این شخصیت ها چقدر جذاب هستند.

این فیلم با بازیگری بن افلک و هنری کاویل به کارگردانی زک اسنایدر اولین اثر از ۱۰ اقتباس از داستان های مشابه است که برادران وارنر قصد ساختن آنها ظرف پنج سال آینده را دارد.

فیلم اخیر «جنگ ستارگان:‌ نیرو بیدار می شود» همچنان رکورد بزرگترین فروش در اولین پایان هفته اکران را با ۵۲۹ میلیون دلار در اختیار دارد.


ویدیو : «بتمن» 424 میلیون دلار فروش کرد