«بتمن» دست و پا چلفتی دستگیر شد +عکس : «بتمن» دست و پا چلفتی در امریکا دستگیر ...



«بتمن» دست و پا چلفتی در امریکا دستگیر شد +عکس

مردی امریکایی در لباس بتمن معروف سینمایی به اتهام ایجاد دردسر و مزاحمت بیجا برای نیروی پلیس میشیگان بازداشت شد.

مارک وین ویلیامز که به خاطر حضور در منطقه پوتوسکی به «بتمن پوتوسکی» شهرت دارد، متهم است باعث سد راه مأموران پلیس در جریان دستگیری راننده ‌ای شده که از صحنه تصادف گریخته بود.

 

بتمن , بتمن علیه سوپرمن , امیر تتلو دستگیر شد

 

به گفته مأموران این احتمال وجود دارد که ویلیامز به خاطر قهرمان بازی‌های بی‌مورد خود دست کم به 15 سال حبس محکوم شود. بتمن پوتوسکی که آخرین بار چند ماه پیش از سوی مأموران بازداشت شده بود قرار است بزودی در دادگاه محاکمه شود.

به گفته مقامات ایالت میشیگان، این مرد در لباس اسطوره سینمایی بتمن تمام وقتش را به گشت زدن در مناطق مرکز شهر پوتوسکی در این ایالت اختصاص داده بود و با قهرمانبازی ظاهراً می‌خواست در دستگیری اشرار و مجرمان به مأموران پلیس میشیگان کمک کند.

این بار چهارمی است که ویلیامز بازداشت شده، با وجود این وی باز هم مدعی است که مرتکب هیچ گونه جرمی نشده است. بتمن پوتوسکی در این باره گفته است: «پلیس‌ها وظیفه‌ای دارند که باید آن را به انجام برسانند و وظیفه پلیس دستگیری افرادی است که دست به قانونشکنی می‌زنند. اما من احساس می‌کنم بین اجرای عدالت و قانون شکافی وجود دارد که باید آن را از میان برداشت و بسیاری از افراد را بی‌آن که به زندان فرستاد، راهنمایی کرد.»

سال گذشته، پلیس میشیگان، ویلیامز را در حالی که با پوشش بتمن از پشت بام خانه‌ای در شهر پوتوسکی آویزان شده بود، دستگیر و روانه زندان کرد اما وی خیلی زود از بازداشت آزاد شد. اما این بار ممکن است به خوش شانسی دفعات قبل نباشد و مجبور شود بیش از یک دهه را در زندان سپری کند.

این در حالی است که وی تأکید دارد به شیوه خود برای کمک به همشهریانش و گشت زنی شبانه در خیابان‌های پوتوسکی ادامه خواهد داد./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : «بتمن» دست و پا چلفتی دستگیر شد +عکس