با 4 تکنولوژی جدید یک ابرانسان شوید! : گوگل و دیگر غول های تکنولوژی هر چیزی ...


گوگل و دیگر غول های تکنولوژی هر چیزی را که تاکنون به ما نشان داده اند، پتانسیل این را دارند که به ما به قدری توانایی بدهند که شاید هرگز در رویای خودمان هم به آنها فکر نکنیم. وبسایت techera.ir - زهرا دارابی: گوگل و دیگر غول های تکنولوژی هر چیزی را که تاکنون به ما نشان داده اند، پتانسیل این را دارند که به ما به قدری توانایی بدهند که شاید هرگز در رویای خودمان هم به آنها فکر نکنیم.

با وجود تکنولوژی های پیشرفته ی موجود؛ مانند ایمپلنت، که به یک فرد نابینا امکان دوباره دیدن را می دهد، رباتیک که به یک فرد معلول توانایی دوباره راه رفتن را می دهد و … کاملا مشهود است که مهندسان و محققان به طور چشمگیر و فزاینده ای به دنبال راه و روش های جدید برای استفاده از تکنولوژی ها به منظور افزایش حواس  و بهبود بدن ما هستند.

تکنولوژی جدید , تکنولوژی های جدید کامپیوتر , تکنولوژی های جدید

به این دلیل است که یان پیرسون که به عنوان یکی از  اعضای آکادمی جهانی هنر و علوم، گفته است که تکنولوژی تا جایی پیش می رود که تا سال ۲۰۵۰، انسان ها می توانند انتخاب کنند که یک ابرقدرت باشند.

در این مقاله به برخی از روش هایی اشاره می شود که با آنها انسان ها می توانند توانایی های خاصی به دست آورند. با تکرا همراه باشید.

لنزهای خاصی وجود خواهد داشت که این امکان را به ما می دهند که فواصل خیلی دورتر از چیزی که هم اکنون می توانیم ببینیم را مشاهده کنیم.

پیرسون می گوید خرید لنزهای ویژه ای که به شما این امکان را می دهند که از دور بر روی اشیاء زوم کنید و در شب هم دید خوبی ارائه می دهد، برای افراد امکان پذیر خواهد بود.

به گفته ی پیرسون، هم اکنون عینک هایی برای افراد نظامی وجود دارد که به آنها کمک می کند که در تاریکی به خوبی اشیاء را ببینند.

گوگل پتنتی برای لنزهای تماسی ثبت کرده که سطح گلوکز، دمای بدن و حتی مقدار الکل خون را اندازه می گیرد. اگرچه این لنزهای تماسی بینایی ما را تغییر نمی دهند، اما پایه و اساسی برای رشد تکنولوژی مربوط به چشم و بینایی محسوب می شود.

اخبار جدید تکنولوژی , اخبار تکنولوژی جدید , اختراع جدید اپل یک کیسه کاغذی است با اپل ایربگ آشنا شوید

میکروسنسورها به شما این امکان را می دهند که از احساس فردی که با او در تماس هستید آگاه شوید.

به گفته ی پیرسون، تحولات و توسعه هایی که در تکنولوژی های مربوط به سنسورها ایجاد شده است، می تواند به ما قابلیت های لمسی فوق العاده و یا حتی توانایی آگاهی خودکار از هر چیزی که با آن در تماس هستیم، ارائه دهد. به طور مثال شما می توانید سطح اکسیژن کسی که به او دست می دهید را ببینید. حتی ممکن است که با لمس هر چیزی بتوانید اطلاعاتی راجع به آن به دست آورید و این کار با استفاده از انواع آشکارسازهایی که که می توانید آن را در زیر پوست و یا حتی سطح پوست قرار دهید، صورت می گیرد.

مهندسین دانشگاه استنفورد، پوستی پلاستیکی توسعه داده اند که می تواند به صورت دیجیتال فشار خون را اندازه گیری کند. این پوست می تواند در بازگرداندن حس لامسه به کسانی که قربانی آتش سوزی شده اند، استفاده شود و به این ترتیب همین می تواند امکان تغییراتی از این قبیل و چگونگی تعامل فیزیکی با جهان را نشان دهد.

اخبار تکنولوژی های جدید , تکنولوژی جدید برنامه نویسی , محصولات جدید تکنولوژی موبایل

عضلات ژل پلیمری قدرت های فوق العاده را ممکن می سازند.

به گفته ی پیرسون، پیشرفت و توسعه در ایجاد عضلات مصنوعی پلیمری که از اوایل ۱۹۹۰ تا کنون در حال کار بر روی آن هستند، قدرت فوق العاده ای به ما ارائه می دهد.

چندین طیف از محققان امریکایی از دانشگاه های مختلف، عضلات مصنوعی فوق العاده قوی ایجاد کرده اند که به ربات ها و یا انسان ها این امکان را می دهد که با  پوشیدن یک اسکلت خارجی به ابرانسانی قدرتمند تبدیل شوند. این عضلات مصنوعی می توانند ۱۰۰ برابر عضلات متوسط وزن بلند کنند.

نوآوری های جدید تکنولوژی , اخبار جدید تکنولوژی موبایل , تکنولوژی جدید دنیا

قابلیت های شنوایی پیشرفته در دسترس خواهد بود.

پیرسون پیش بینی می کند که تا سال ۲۰۵۰، مردم قادر خواهند بود که از سمعک هایی استفاده کنند که می تواند به آنها قابلیت شنیدن فراتر از حد متوسط ارائه دهد.

او می گوید: "ساخت سمعک هایی با این قابلیت کار واقعا ساده ای است.”

به گزارش MIT، استارتاپ Doppler Labs دستگاه های هدست بی سیمی ساخته که شنوایی متوسط کاربران را تقویت می کند. به طور مثال، شما می توانید باس موجود در یک کنسرت را تنظیم کنید و یا نویزهای خاصی مانند صدای گریه ی یک نوزاد را تنظیم کرده و یا مسدود کنید.

اخبار جدید درباره مدیریت تکنولوژی , تکنولوژی های جدید 6 asp , تکنولوژی های جدید 6asp


ویدیو : با 4 تکنولوژی جدید یک ابرانسان شوید!