با کمترین هزینه مبلمان تان را تغییر دهید : شاید روزهای پایانی سال گذشته قصد ...



شاید روزهای پایانی سال گذشته قصد تغییر مبلمان منزل را داشتید اما با دیدن قیمت‌های نجومی به فكر تغییر ظاهر آنها افتاده‌ باشید؛ نه خودشان. اولین گزینه برای تغییر ظاهر مبلمان تعویض روكش است؛ كاری كه هم به صرفه‌ است و هم اینكه با تنوع پارچه‌ها كلی ایده‌های خوب می‌توانید داشته باشید؛ ایده‌های اساسی برای چیدمان خانه‌تان و طراحی مبل‌هایی كه در هیچ مركزی پیدا نشود. بیایید تعدادی از ایده‌های جدید در طراحی رویه‌ مبل‌ها را با هم مرور كنیم.

با رنگ‌ها بازی كنید

تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه , تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه , تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه

اگر اتاق بزرگ دارید از رنگ های تند و زننده برای رویه مبل ها استفاده کنید


وقتی فضای كافی دارید اصلا از به كار بردن مبل‌هایی با رویه‌های رنگی نگران نباشید. در اتاق‌های نشیمن بزرگ می‌توان با راحتی خیال هر رنگ تند و زنده‌ای را امتحان كرد. اگر به این فكر هستید كه یك تغییر دكوراسیون حسابی داشته باشید از رنگ‌های نارنجی و قرمز غافل نشوید.

فقط باید یادتان باشد مبل‌های رنگی زمانی خانه‌ای مدرن برای‌تان می‌سازند كه رنگ دیوارها روشن و ساده باشد. اگر رنگ دیوارهای خانه‌تان تند و گرم است بهتر است دور مبل‌های شاد و رنگی را خط بكشید.

آسایش طلب ها سرد كار كنند

مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه , ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , روش های کم هزینه برای تغییر دک d9 8

اگر در خانه به دنبال آرامش هستید از رنگ‌های سرد برای رویه‌ مبل هایتان استفاده كنید


اگر در خانه‌تان فقط به دنبال آرامش هستید و آسایش را به هر چیزی ترجیح می‌دهید، بهتر است از رنگ‌های سرد برای رویه‌ مبل‌های‌تان استفاده كنید. رنگ‌های گرم برای شما كه دنبال سكون در خانه هستید اصلا مورد مناسبی نیست. این وسط با استفاده از كمی پارچه‌هایی با بافت‌های خاص می‌توانید جلوی كمبود رنگ در خانه‌تان را بگیرید. اگر رنگ دیوارها و پرده‌های‌تان هم سرد هستند، بهتر است بافت پارچه‌های مبل و كوسن‌ها ضخیم‌تر انتخاب شوند تا جلوه بیشتری به خانه دهند. بافت‌ها به هر خانه‌ای شخصیت خاص می‌دهند.

راه راه های قدیمی دوباره آمدند
دکوراسیون مغازه با کمترین هزینه , داشتن بهترین دکوراسیون با کمترین هزینه , کتاب بریان تریسی ذهنتان را تغییر دهید

مبل های راه راه فضای خانه را گرم و غیر رسمی می كنند و با هر دكوراسیونی جور درمی آیند


سال‌ها پیش از این، مبل‌های راه‌راه برای خودشان برو و بیای زیادی داشتند. مد روز دهه 70 تا 80 میلادی فقط رویه مبل‌هایی بود با خط‌های كشیده عمومی و افقی و با رنگ غالب كرم و قهوه‌ای. این طراحی سال‌ها فراموش شد تا اینكه دوباره به مدد نسل نوی طراحان دكوراسیون دوباره سر و كله خط‌های موازی آشنا در خانه‌ها پیدا شد به‌خصوص مبل‌هایی با راه‌های پهن در رنگ‌های ملایم. این رویه مبل‌ها هم فضای خانه را گرم و غیر رسمی می‌كنند و هم تقریبا با هر دكوراسیونی جور درمی‌آیند. طیف رنگ‌های ملایم رویه مبل‌ها كار طراحی و رنگ دادن به باقی اجزای خانه را راحت می‌كند.

كمتر، غنی‌تر است

محاسبه ی هزینه ها را به روز انجام دهید بیتوته , چگونه عکس لودینگ صفحه رو تغییر دهید , چگونه با کمترین هزینه پولدار شویم

در خانه هایی که رنگ زیادی وجود ندارد مبل های تک رنگ به خانه جلوه می دهد


وقتی می‌خواهید از رنگ‌های مختلفی برای رویه مبل‌هایتان استفاده كنید، بهتر است به تعداد مبل‌ها هم دقت داشته باشید. یك اصل طراحی بین پیروان سبك ساده‌گرایی یا مینی مال‌ها در معماری هست كه می‌گوید  «كمتر، غنی‌تر است». اگر زمانی سعی داشتید روی یك رنگ خاص مبل تاكید كنید، حواس‌تان به این جمله عجیب هم باشد؛ اینكه هرچه تعداد موارد تاكیدتان كمتر باشد زیبایی‌اش بیشتر می‌شود. اگر در خانه‌تان رنگ‌های زیادی وجود ندارد می‌توانید از این روش استفاده كنید؛ جلوه دادن به خانه با داشتن یک مبل تک رنگ.

گلدارها شادترند

چگونه با هزینه کم دکوراسیون خانه را تغییر دهیم , دکوراسیون داخلی و بازسازی با کمترین هزینه , هزینه عمل تغییر جنسیت در ایران

رویه گلدار مبل ها نشان دهنده شخصیت شاد و سرزنده شما هست


همان‌قدر كه رنگ‌ها ترس ندارند استفاده از پارچه‌های گلدار شلوغ هم ترسناك نیستند و فقط باید كمی با روحیات شما مطابق باشند. اگر احساس می‌كنید آدم چندان آرام و آسایش‌طلبی نیستید و ترجیح می‌دهید خانه‌تان همیشه شلوغ و پر از جمعیت دوستان باشد، بهتر است رویه مبل‌های خانه را گلدار انتخاب كنید. رویه مبل‌های گلدار كه به‌تازگی دوباره به بازارها بازگشته‌اند می‌توانند به خانه‌تان ظاهری شیك دهند در عین حال كه نشان‌دهنده شخصیت شاد و سرزنده شما هستند.

خانه‌های كوچک مبل‌های یک رنگ

چگونه با کمترین هزینه مهاجرت کنیم , هزینه تغییر نام در ثبت احوال , محاسبه ی هزینه ها را به روز انجام دهید

برای فضا و خانه های کوچک از مبل های تک رنگ استفاده کنید


مبل‌هایی كه فقط از یک رنگ‌ در ترکیب پارچه‌های‌شان استفاده شده به درد فضاهای كوچك می‌خورند. اگر خانه‌تان فضای كوچكی دارد، دنبال مبل‌هایی با طرح‌های مختلف نباشید. مبل‌های یك‌دست به‌خصوص با رنگ‌های نسبتا گرمی مثل نارنجی فضای خانه‌تان را هم بزرگ‌تر نشان می‌دهند و هم این محل نشیمن خانه‌تان را شیك و به‌روز می‌كنند. فقط كافی است یك نورپردازی مناسب برای خانه انتخاب كنید آن وقت به معجزه پارچه‌های رومبلی و فضای دوست‌داشتنی‌شان پی می‌برید.

تضاد هم گاهی بد نیست

هزینه ی تغییر جنسیت چقدر است , هزینه تغییر اسم در ثبت احوال , با آمدن فصل جدید اینگونه دکوراسیون خود را تغییر دهید

برای اینكه كسالت از آپارتمان‌های كوچك گرفته شود مبل‌ها را با رنگ‌های متضاد هم قرار می‌دهند


تصور كنید كه همه مبل‌های این اتاق یك‌دست و یك‌رنگ بودند؛ مثلا همه‌شان یا كرم‌رنگ بودند یا قهوه‌ای. به نظرتان خیلی دلگیر و كسالت‌بار نمی‌شد؟ این روزها طراحان دكوراسیون داخلی برای اینكه كسالت آپارتمان‌های كوچك را بگیرند، دست به كار شده‌اند و با یك ایده ناب مبل‌ها را با رنگ‌های متضاد هم قرار می‌دهند. فقط باید دقت داشت كه هارمونی رنگ‌ها و تضاد آنها با هم به‌درستی انتخاب شود و گرنه فضای خانه پر از رنگ‌های ناهمگون است كه با هیچ ترفندی هم درست نمی‌شود.

با سبز، شرقی شوید

مبلمان اداری , مبلمان اداری ساختمون دات کام , مبلمان

مبل هایی كه یک دست به رنگ سبز هستند برای خانه‌هایی كه انرژی كمی دارند مناسبند


مبل هایی كه یک دست به رنگ سبز هستند برای خانه‌هایی كه انرژی كمی دارند مناسبند و البته برای آنهایی كه عاشق فضاهای شرقی هستند و دوست دارند در گوشه و كنار خانه‌شان نشانه‌هایی از تزئینات آسیای دور را داشته باشند. سبز در باور شرقی‌ها نشان نشاط و شادابی است و برای همین زیاد در خانه‌های آنها استفاده می‌شود. البته نباید برای ساختن فضای شرقی در رنگ سبز وسایل خانه به‌خصوص رویه مبل‌ها اغراق كرد. یك رنگ سبز ملایم هم كارتان را راه می‌اندازد. این وسط رنگ دیوارها هم باید به كمك بیایند. رنگ‌های لیمویی و نارنجی كمرنگ انرژی را در این دكوراسیون دوبرابر می‌كنند.

 

منبع : magiran.com


ویدیو : با کمترین هزینه مبلمان تان را تغییر دهید