با کدام گل ها خانه را بهاری کنیم؟ : امروز می خواهیم بگوییم کدام گل ها برای ...



امروز می خواهیم بگوییم کدام گل ها برای کدام قسمت خونه بهتر هستند و نمایی زیبا به آن قسمت از خانه شما می دهند،با ما همراه باشید.

گل‌ها بدون اینكه وقت زیادی از شما بگیرند، به آسانی و به بهترین شكل فضای خانه را رمانتیك می‌كنند. وقتی دكور منزل‌تان را برای یك مناسبت خاص تغییر می‌دهید و دوست دارید به بالكن، حیاط، راهرو یا میز غذاخوری روح تازه‌ای ببخشید، سراغ گل‌های طبیعی بروید. خیلی مواقع برای داشتن بهترین مبلمان ماه‌ها جست‌وجو می‌كنیم، مجلات مختلف را بررسی یا به بازار مبل سری می‌زنیم. اما جالب است بدانید یكی از راه‌حل‌هایی كه باعث می‌شود خانه‌تان شیك و البته رویایی جلوه كند، حضور دائمی گل‌هایی طبیعی است. چه خوب می‌شود اگر به جای تغییر دائمی مبلمان منزل، با هزینه‌ای به‌ مراتب كمتر، حضور گل را در خانه‌تان همیشگی كنید، اینگونه می‌توانید معجزه تغییر فضا با حضور تنها چند شاخه گل را از نزدیك احساس كنید.

 

با کدام گل ها خانه را بهاری کنیم؟ , چگونه در خانه کار کنیم , اتاق‌های خانه سالمندان را چطور نظافت کنیم

با گل آرایی منزل در فصل زمستان، می‌توانید به استقبال بهار بروید


نشیمن را جدی بگیرید
نشیمن فضای صمیمی تری را در ذهن القا می‌كند و اغلب از مبلمان با رنگ‌های شادتر برای این فضا استفاده می‌شود. افراد خانواده شب‌ هنگام در این فضا دور هم جمع می‌شوند و آرامش این فضا به حضور دائمی جمع‌های خانوادگی كمك می‌كند. یكی از راه‌های وجود این آرامش، ایجاد دكوراسیونی متناسب با فضاست. طبیعت با حضور گل‌ها، راهی آسان برای حفظ سلامت روان، پیش روی ما گذاشته است.

تحقیقات نشان می‌دهد تماشای گل‌های رنگارنگ می‌تواند تاثیراتی سریع تر از آنچه فكرش را می‌كنید، بر شادی و رضایت‌مندی داشته باشند. با هدیه دادن حتی یك شاخه گل یا یك گلدان كوچك، به سرعت می‌توان تغییر روحیه فرد را مشاهده و او را شاد كرد. لبخند، نخستین و مهم‌ترین نشانه این تغییر است. گلدانی مانند بنفشه آفریقایی كه گل‌های رنگارنگ دارد، بهترین انتخاب برای فضای نشیمن است.

گل‌ها با رنگ‌های متنوع‌شان هر مكانی را برای همه دوست‌داشتنی‌تر می‌كنند. با گل‌آرایی منزل در فصل زمستان، می‌توانید به استقبال بهار بروید. موج مثبتی كه از طرف گل‌ها در محیط ساطع می‌شود بسیار آرامش بخش است. تقریبا در تمام فضاهای خانه می‌توان از گل و گلدان استفاده كرد. در كتابخانه، آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن و حتی در فضایی مثل دستشویی و حمام گل‌های رنگی قراردهید.

پذیرایی؛ میزبانی با گل

چطور مراسم عروسی را در خانه برگزار کنیم , چگونه خانه خود را زیبا کنیم , چطور در خانه کار کنیم

برای اینكه یک میزبان متفاوت باشید، دكوراسیون متفاوتی با گل های طبیعی هم داشته باشید


پذیرایی در خانه‌های ما مهم‌ترین فضا برای حضور ‌مهمان است. برای اینكه یك میزبان متفاوت باشید، باید دكوراسیون متفاوتی هم داشته باشید. دكوراسیون متفاوت تنها به معنای داشتن مبلمانی خاص، دكوری جذاب و كریستال‌هایی گرانقیمت نیست؛ حضور دائمی چند شاخه گل روی میز پذیرانی، خوش‌سلیقه بودن شما را به رخ ‌مهمان‌تان می‌كشد. شما به راحتی می‌توانید رنگ گل‌ها را با فضای خانه‌تان هماهنگ كنید یا حتی از تضاد رنگی بهره ببرید. برای تزئین میز ناهار یا شام در مراسم و مناسبت‌ها از دسته گل‌های كوچك‌تر استفاده كنید.

اتاق خواب؛ فضایی شاد و رویایی
اگر اتاق شما مشرف به یك تراس است، مشكلی برای نگهداری گل ندارید اما اگر از گل در فضای اتاق استفاده می‌كنید، گذاشتن تنها چند شاخه گل (حتی اگر حساسیتی هم ندارید) روی یك میز اتاق كفایت می‌كند. بهترین انتخاب شما برای گذاشتن گل در یك اتاق ساده، استفاده از گل‌هایی با رنگ‌های شاد و تند است. اینكه تنها یك نوع گل خاص را در گلدان قرار دهید یا گل‌هایی متفاوت انتخاب كنید، كاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد.

 

در خانه چگونه بستنی درست کنیم؟ , چگونه در خانه ورزش کنیم , چگونه در خانه جوجه کباب لذیذ درست کنیم؟

همیشه در كنار داشتن چند شاخه گل طبیعی، حضور گلدان‌های گل را فراموش نكنید


نكته مهم دیگر گلدانی است كه گل‌ها را در آن قرار می‌دهید، مثلا یك گلدان زیبا، یك كوزه تك‌رنگ یا حتی یك قوری قدیمی، ایده جالبی به‌نظر می‌رسد. همیشه در كنار داشتن چند شاخه گل طبیعی، حضور گلدان‌های گل را فراموش نكنید؛ گلدان‌ها عمر طولانی‌ و ماندگاری بیشتری به‌گل می‌دهند.

آشپزخانه؛ پاتوق گلدان‌های  لی‌لی‌پوتی
اگر پنجره آشپزخانه شما روی یك حیاط پر گل یا یك طبیعت زیبا باز می‌شود، خوشا به سعادت تان. بسیاری از طراحان از حضور چنین پنجره‌ای در آشپزخانه به خوبی بهره می‌برند و سینك ظرفشویی را طوری چیدمان می‌كنند كه رو به طبیعتی آرامش‌بخش باشد. خب در خانه‌های آپارتمانی ما كه چنین امكانی وجود ندارد چه كار باید كرد؟

 

چگونه خانه را خنک کنیم , عشق های دور از خانه را چگونه حفظ کنیم؟ , چگونه دربالکن خانه شمعدانی نگهداری کنیم

بهترین جا برای قرار دادن گلدان گل، میز ناهارخوری یا روی پوشش اُپن آشپزخانه است


بهترین جا برای قرار دادن گلدان گل، میز ناهارخوری یا روی پوشش اُپن آشپزخانه است. برای آشپزخانه از گل‌هایی با ساقه‌های كوتاه‌تر استفاده كنید. برای گلدان هم، گلدان‌های كوتاه‌تر و پهن‌تر انتخاب كنید تا وقتی روی میز می‌نشینید، زاویه دید افراد خانواده مختل نشود.

 

منبع : bartarinha.ir


ویدیو : با کدام گل ها خانه را بهاری کنیم؟