با چه پولی وارد بورس شویم؟ :   اخبار اقتصادی - با چه پولی وارد بورس شویم؟ یک ...



چطور وارد بورس شویم؟ , چطور وارد بورس شویم , چگونه به خواب دیگران وارد شویم

 

اخبار اقتصادی - با چه پولی وارد بورس شویم؟

یک پیشنهاد ساده این است که "50 درصد ثروت خالص خود را در بازار سهام سرمایه گذاری کنید". این پیشنهاد برای کسی که قصد آغاز فعالیت در این مسیر را دارد بسیار مبهم و نامعین است.

یکی از پیشنهاد های همیشگی فعالان عرصه اقتصادی ورود به بورس است. چراکه سرمایه شما خرج تولید و پیشرفت اقتصاد خواهد شد.

به گزارش بانکی  اما سوال اساسی برای ورود به بورس همیشه این بوده که با چه میزان پول و از چه طریقی وارد بورس شوم؟

پیشنهاد ما به شما این است که از پولی که خرج روزمره زندگی تان را تامین می کند برای ورود به بورس استفاده نکنید. بلکه همیشه بامبلغی که اکنون نیازی به آن ندارید و به اصطلاح پس اندازی که روش مصرفی خاصی برایش سراغ ندارید استفاده کنید.

بورس اوراق بهادار، یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است که در آن خرید و فروش سهام شرکت­ ها یا اوراق قرضه دولتی یا موسسات معتبر خصوصی، تحت ضوابط و قوانین و مقررات خاصی انجام می­شود. مشخصه مهم بورس اوراق بهادار، حمایت قانون از صاحبان پس ­اندازها و سرمایه ­های راکد و الزامات قانونی برای متقاضیان سرمایه است. بنابراین با مبالغ اندک نیز می­ توان سرمایه­ گذاری و خرید سهام انجام داد.

اگر سرمایه کمتر از مبلغ ۵ میلیون ریال باشد، با توجه به پرداخت کارمزد، مبلغ ناچیزی سود، حاصل خواهد شد. جهت خرید و فروش با کارگزاری­ها و جهت بهره­مندی از خدمات مشاوره با مشاوران سرمایه­گذاری تماس بگیرید.

به طور کلی برای ورود به بورس قانون خاصی وجود ندارد از 500 هزارتومان تامیلیاردها تومان می توانید در بورس سرمایه گذاری کنید. اما به نظر می رسد شروع ورود به بورس بهتر است باسرمای های اندک باشد. در ضمن تمام دارایی خود را در یک سبد نگذارید و سعی کنید ازچندسهام پر طرفدار خرید داشته باشید.

یک پیشنهاد ساده این است که "50 درصد ثروت خالص خود را در بازار سهام سرمایه گذاری کنید". این پیشنهاد برای کسی که قصد آغاز فعالیت در این مسیر را دارد بسیار مبهم و نامعین است.

پس سعی کنید عواملی مثل میزان علاقمندی تان به بورس، سن، فرصتی که برای حضور در بازار بورس دارید ومیزان مهارت و آگاهی تان را در میزان سرمایه گذاری تان در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید كه بازار بورس جایی نیست كه دنبال یك‌شبه ثروتمند شدن باشید، اما دقیقا جایی است كه در روند چندساله، شما را به یك سرمایه‌گذار موفق و بسیار باتجربه تبدیل خواهد كرد. 

اخبار اقتصادی - بانکی

 


ویدیو : با چه پولی وارد بورس شویم؟