با چند بازی كامپیوتری مناسب كودك‌تان آشنا شوید : بازی‌های كامپیوتری یكی از ...


بازی‌های كامپیوتری یكی از سرگرمی‌های موردعلاقه بچه‌هاست، بسیار پیش می‌آید كه بچه‌ها دوست دارند ساعت‌ها از پای كامپیوتر یا پلی‌استیشن بلند نشوند، ولی مسلما بازی زیاد با این‌گونه وسایل دارای ضررهای بسیاری است.  شما باید سعی كنید، میزان زمان بازی كودك‌تان را كنترل كنید تا او را از آسیب‌ها حفظ كنید. فقط كافی است بازی مناسب سن كودك‌تان را شناسایی كنید و روزانه زمان محدودی را به او اجازه دهید تا بازی كند، مسلما یك بازی خوب می‌تواند علاوه‌بر سرگرم‌كردن كودك، منافع بسیاری نیز برای او داشته باشد.



1 - اگر دوست دارید كودك‌تان هم در خلال سرگرم شدن با بازی، با یكی از شخصیت‌های مهم داستان ادبی و معروف «دن كیشوت» آشنا شود، این بازی كارتونی را به شما پیشنهاد می‌كنیم. شخصیت‌های اصلی این بازی عبارتند از: دن كیشوت، شوالیه قهرمان و الاغ شرك كه در بازی شخصیتی كمدی دارد. این بازی كه نسخه دوبله شده آن به فارسی نیز در بازار موجود است، لحظات شاد و سرگرم‌كننده‌ای را برای كودك عزیز شما رقم خواهد زد.

با پوکمون گو جذاب ترین بازی این روزها در دنیا آشنا شوید , اختراع جدید اپل یک کیسه کاغذی است با اپل ایربگ آشنا شوید , بازی مناسب ماههای اول زندگی



2 - اگر كودك شما هم از طرفداران كارتون‌های شركت والدیزنی است، این بازی را از دست ندهید. در این بازی كه از روی كارتون سرگرم‌كننده «جوجه كوچولو» ساخته شده است، كودك شما، پرواز، رانندگی، قطارسواری و بسیاری از رفتارهای مهیج دیگر را تجربه می‌كند. این بازی كه برای كودكان بالای 7 سال پیشنهاد می‌شود، می‌تواند ادامه خوبی برای كارتون جوجه كوچولو با آن فریادهای بامزه‌اش كه می‌گوید«آسمان می‌افتد» تلقی ‌شود.

بازی مناسب کودک در خانه , pc مناسب برای بازی , بازی مناسب شب یلدا


 
3 - بعضی شخصیت‌ها كه در دنیای بازی‌ها خلق می‌شوند، آنقدر محبوب می‌شوند كه همواره با همه پیشرفت‌هایی كه در دنیای فناوری بازی‌ها اتفاق می‌افتد، همچنان جایگاه خود را حفظ می‌كنند. كراش از این دست شخصیت‌ها است كه هم در سگا، هم در نسل‌های مختلف پلی‌استیشن و هم در میان بازی‌های كامپیوتر پیدا می‌شود. جاده‌های زیبا و شگفت‌انگیز با ویژگی‌های خاص خودش و ماشین‌هایی كه كراش و دوستان او، سوار بر آن هستند و مبارزه با غول پایان هر مرحله باعث می‌شوند كه پسر بچه‌ها عاشق این بازی شوند و كلی با این بازی به آن‌ها خوش بگذرد.

رزولوشن مناسب بازی تیکن , بازی های مناسب کودک یک ساله , باکلیه ی دیابتی آشنا شوید



4 - بازی نینجاهای كوچك یك بازی كارتونی، ‌اكشن و بامزه است كه كودك شما در آن نقش نینجاهای كوچك و كم سن و سالی را بازی می‌كند كه باید با مهارت بالای خود به مبارزه با ارتش نینجاهای دشمن برود. در بازی شخصیت‌های متنوع و جالبی حضور دارند كه زیبایی بازی را دو چندان می‌كند. در این بازی نینجاها با جمع‌آوری آیتم‌های جادویی به قدرت جادویی می‌رسند و بدین‌ترتیب كودك شما حس قدرت و توانایی را در خود تجربه می‌كند.

خت افزار مناسب جهت اجرای بازی , خت افزار مناسب جهت اجرای بازی csgo , بازی های مناسب یکسالگی



5 - موشك‌های كاغذی كه در ایام كودكی به پرواز درمی‌آوردیم را یادتان هست؟ سواری و خلبانی این موشك‌ها بخشی از تخیلات شیرین دوران كودكی‌مان را تشكیل می‌دهد. حالا یك بازی آنلاین به شما معرفی می‌كنیم كه تا حدی تحقق این تخیل را برای كودك شما ممكن می‌كند. بازی «موشك كاغذی» بازی است كه در آن كودك شما سوار بر موشكی كاغذی می‌شود و باید از میان موانع پرواز و اگر به هر یك از این موانع برخورد كند، سرعتش در پرواز كاهش یافته و از دیگر رقیبان عقب می‌ماند.

یک بازی مناسب کامپیوتر , با برترین آسمانخراش‌ها آشنا شوید , با انواع فرمت‌های تصاویر آشنا شوید



6 - در این بازی می‌توانید مهارت دوچرخه‌سواری خود را بهتر كنید. شما سوار دوچرخه‌ای می‌شوید و با سرعت از یك دشت سرسبز سرازیر می‌شوید و درحالی‌كه بر سرعت شما افزوده می‌شود باید از میان خرس‌های عروسكی عبور كنید. از نكات جالب این بازی افكت‌های صوتی جالب مثل صدای خنده كودك و موسیقی شاد آن است كه لذت بازی را دوچندان می‌كند.

بازی فکری مناسب برای پسر 1 ساله 8ماهه , بازی مناسب کودکان یک ساله , با استویا شیرین کننده بدون شکر آشنا شوید



7 - ماربازی یا اسنیك از آن دست بازی‌هایی است كه نه تنها والدین بلكه بچه‌ها هم دوستش دارند. این بازی كه در عین سادگی بسیار سرگرم‌كننده است، جدیدا در شكل و شمایل‌های جدید و البته جذاب‌تر نسبت به گذشته ساخته شده است كه یك نمونه آن همین بازی آنلاینی است كه اینجا به شما معرفی كرده‌ایم. در این بازی شما باید مار را با استفاده از صفحه كلید از میان درختان و سنگ‌های جنگل عبور دهید.

با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید , با چاپ باتیک یا چاپ کلاقی آشنا شوید , کیس مناسب برای بازی های سنگین



8 - بازی تعادل واقعا یك بازی فكری  است كه كارایی مغز را برای فهم مفهوم تعادل بالا می‌برد. در این بازی شما باید یك راكت تنیس را در حالت تعادل حفظ كنید و از میان توپ‌هایی كه پرتاب می‌شوند، عبور دهید. این بازی كه بیشتر برای گروه سنی بالای 6 سال مناسب است، می‌تواند گزینه خوبی برای كسانی باشد كه دوست دارند كودك‌شان گاهی اوقات بازی‌هایی را بدون هیجان و در كمال آرامش، بازی كند.

با دیدنی ها شهر باکو آشنا شوید تصویر , کارت گرافیک مناسب برای بازی , بازی مناسب برای کودکان بیش فعال یا ahda

منبع : مجله شهرزاد


ویدیو : با چند بازی كامپیوتری مناسب كودك‌تان آشنا شوید