با پیرترین کوتوله جهان آشنا شوید +عکس : شاید بتوان او را پیرترین کوتوله دنیا ...


شاید بتوان او را پیرترین کوتوله دنیا دانست چون رکورد قبلی را کوتوله ای 74 ساله به ثبت رسانده بود.           پادشا: زینت بی زنی از اهالی هندوستان است که می گوید 113 سال دارد، هرچند شناسنامه اش او را 12 سال جوان تر نشان می دهد. این زن کوچک که قدی برابر با 90 سانتی متر دارد آنقدر پیر است که حکومت امپراطوری انگلستان را هم به یاد می آورد. شاید بتوان او را پیرترین کوتوله دنیا دانست چون رکورد قبلی را کوتوله ای 74 ساله به ثبت رسانده بود.

با زیباترین هتل‌های جهان آشنا شوید , با پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان آشنا شوید , با 10 جنگنده فوق‌العاده پیشرفته جهان آشنا شوید

خانم بی در مورد آرزوهای خود صحبت کرده و می گوید آرزو دارد قبل از مرگ ستاره  بالیوود سلمان خان را ملاقات کند. آرزوی دیگر او این است که به سفر حج برود.

اگر خانم بی سنش را درست گفته باشد، می توان گفت که او در دوران ملکه ویکتوریا به دنیا آمده است. او زمانی را به یاد می آورد که هند تحت استعمار انگلستان قرار داشت. خانم بی معتقد است که در طول سال ها شاهد رشد و تحول شهر محل زندگی خود بوده است.

با بزرگ ترین قبرستان جهان آشنا شوید , با مرگبارترین قله‌‌ های جهان آشنا شوید , با سریع ترین خودرو الکتریکی جهان آشنا شوید

به گزارش پادشا او همه اعضای خانواده اش را از دست داده و هرگز ازدواج نکرده است. می گوید : "من هیچ کس را ندارم. قبلا آقای وزیر هر ماه 2500 روپیه به من پرداخت می کرد. اما الان هیچ کس را ندارم. همه می خواهند برای اهداف نمایشی خود از من استفاده کنند ولی هیچ کس برای من اهمیتی قائل نیست. حتی هیچ دندانی در دهانم ندارم و فقط 3 دندان برایم باقی مانده است. دوست دارم به حج بروم ولی هیچ پولی ندارم و کسی هم نیست که با من همراهی کند و مراقبم باشد." 
پیرترین انسان جهان , اختراع جدید اپل یک کیسه کاغذی است با اپل ایربگ آشنا شوید , باکلیه ی دیابتی آشنا شوید

با برترین آسمانخراش‌ها آشنا شوید , با انواع فرمت‌های تصاویر آشنا شوید , با استویا شیرین کننده بدون شکر آشنا شوید

با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید , با چاپ باتیک یا چاپ کلاقی آشنا شوید , با دیدنی ها شهر باکو آشنا شوید تصویر

با مزایا و معایب زایمان طبیعی و سزارین آشنا شوید , با خواص چای کوهی آشنا شوید , با گیاهان ضد سرطان آشنا شوید

با ویتامین های عکاسی آشنا شوید وبگردی , با شهر زیر آب بایای ایتالیا آشنا شوید , با زشت‌ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید


ویدیو : با پیرترین کوتوله جهان آشنا شوید +عکس