با هیجان‌انگیزترین و خطرناک ترین تاب جهان آشنا شوید! :  با هیجان‌انگیزترین ...



با بزرگ ترین قبرستان جهان آشنا شوید , با سریع ترین خودرو الکتریکی جهان آشنا شوید , خطرناک ترین انسان جهان

 با هیجان‌انگیزترین و خطرناک ترین تاب جهان آشنا شوید !
اگر فکر می‌کنید تاب سواری تنها مختص کودکان است شاید بهتر باشد طرز فکرتان را تغییر داده و از دیدی دیگر به آن بنگرید. در این مطلب قصد داریم شما را با خطرناک و در عین حال مهیج‌ترین تاب جهان آشنا کنیم. گفته می‌شود سواری با این تاب سفری به پایان جهان یا پایان حیات شماست. این تاب که از کازا دل آربول آویخته شده ، برفراز دره‌ای عمیق قرار گرفته و توجه بسیاری از عاشقان ماجراجویی و خطر را به خود جلب نموده است.
خانه درختی که در تصویر مشاهده می‌کنید در واقع یک ایستگاه لرزه نگاری است، خانه‌ای کوچک که روی درخت و درست در لبه یک دره عمیق ساخته شده است. از این نقطه می‌توان دیدی عالی به منطقه کوردیلرا (Cordillera) و همین طور آتشفشان فعال تانگوراهوا (Tungurahua) داشت. اما برای عاشقان آدرنالین این نقطه بهشتی به یاد ماندنی است. دوست‌داران ورزش پیاده‌روی که به سمت چشم اندازهای زیبا یا همان بلاویستا (Bellavista) حرکت می‌کنند در طول مسیر سری هم به این نقطه می‌زنند تا برای لحظاتی به سوی ابدیت تاب سواری کنند. این تجربه مخصوصا زمانی که ابرها محیط اطراف‌تان را احاطه کرده‌اند جالب‌تر می‌شود.

 

خطرناک ترین درخت جهان , هیجان آور ترین مناطق گردشگری جهان , خطرناک ترین درخت جهان شیدانه

 
این تاب شبیه به هر تاب دیگری بوده و از یک میله فلزی متصل به طناب ساخته شده، تنها فرقش در این است که در ارتفاع 2.600 متری از سطح دریا قرار گرفته است. هیچ کمربند ایمنی در کار نیست تا شما را از افتادن به اعماق دره زیر پای‌تان نجات دهد. هرچند مسافران شجاع شانس خود را امتحان کرده و از این تجربه مفرح و هیجان انگیز لذت می‌برند. قطعا چنین تجربه‌ای ارزش یکبار آزمودن را دارد.

 

خطرناک ترین شهرهای جهان , خطرناک ترین شهر جهان , تصاویری از خطرناک ترین و هیجان انگیز ترین ورزش های دنیا

با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید , هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری در جهان , عکس های جالب ترین و حیرت انگیزترین رستوران های جهان

با زیباترین هتل‌های جهان آشنا شوید , با زشت‌ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید  , با پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان آشنا شوید

عکس های خطرناک ترین سگ های جهان , فیلم هیجان انگیزترین الاکلنگ جهان ,  با زشت‌ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید

خطرناک ترین پل جهان در روسیه , با 10 جنگنده فوق‌العاده پیشرفته جهان آشنا شوید , خطرناک ترین حیوان جهان

خطرناک ترین شهربازی جهان عکس , خطرناک ترین ماده مخدر جهان , با جالب‌ترین فواید دوستی برای سلامتی آشنا شوید

منبع :gadgetnews.ir


ویدیو : با هیجان‌انگیزترین و خطرناک ترین تاب جهان آشنا شوید!