با نزدیك ‌شدن فصل پاییز؛مصرف گاز كشور بالا رفت :         هفته گذشته (۲۰ تا ...



 

 

فواید مصرف نارنگی در پاییز , مصرف سیلدنافیل برای افراد دارای فشار خون بالا مضر است؟ , آیا مصرف زیاد انتی بیوتیک فرتین را بالا می برد

 

 

هفته گذشته (۲۰ تا ۲۶ شهریور ماه) با مصرف دو هزار و ۵۵۵ میلیون متر مكعب گاز سپری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میانگین مصرف روزانه گاز كشور طی این مدت ۳۶۵ میلیون مترمكعب بوده كه این رقم نسبت به هفته ی قبل حدود دو و نسبت به سال قبل نزدیك به هشت درصد افزایش داشته است.

۱۱ درصد افزایش مصرف بخش خانگی نسبت به سال قبل

بخش خانگی نیز دراین دوره ۹۰۱ میلیون مترمكعب مصرف داشته كه نسبت به هفته ی قبل حدود ۲.۵ درصد و نسبت به سال قبل بیش از ۱۱ درصد رشد داشته است.

میانگین مصرف روزانه ی این بخش حدود ۱۲۹ میلیون مترمكعب بوده و به ترتیب روزهای ۲۳ و ۲۵ با مصارف ۱۳۶ و ۱۱۸ میلیون مترمكعب پرمصرف و كم مصرف ترین روزهای بخش خانگی در هفته ی گذشته بوده اند.

۶ درصد افزایش مصرف بخش نیروگاهی نسبت به سال قبل

اما طی آخرین هفته های تابستان، پس از مدت ها مصرف گاز بخش نیروگاهی هم افزایش یافته و در حالی كه هفته ی گذشته مصرف این بخش رشد نسبتا خوبی داشت، این هفته هم این مصرف افزایش داشته و به رقم هزار و ۶۵۴ میلیون مترمكعب رسیده است.

میانگین مصرف روزانه ی این بخش حدود ۲۳۶.۵ میلیون مترمكعب بوده و مصرف این بخش نسبت به هفته ی گذشته حدود ۱.۵ و نسبت به سال قبل حدود شش درصد افزایش داشته است.

همچنین روزهای ۲۵ و ۲۰ شهریورماه به ترتیب با مصارف ۲۴۹ و ۲۲۱ میلیون مترمكعب پرمصرف و كم مصرف ترین روزها در بخش نیروگاهی محسوب می شوند..... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو : با نزدیك ‌شدن فصل پاییز؛مصرف گاز كشور بالا رفت