با مشکل «انزال زودرس» چه کنیم؟ : انزالی که همیشه (یا تقریبا همیشه) قبل از دخول ...


انزالی که همیشه (یا تقریبا همیشه) قبل از دخول واژینال یا بلافاصله پس از دخول رخ می دهد و شخص از به تعویق انداختن آن ناتوان است. وب سایت نی نی بان: انزالی که همیشه (یا تقریبا همیشه) قبل از دخول واژینال یا بلافاصله پس از دخول رخ می دهد و شخص از به تعویق انداختن آن ناتوان است.

انزال و درمان مشکلات مربوط به آن

مشکل زود ارضایی انزال زودرس , حل مشکل انزال زودرس , انزال زودرس

مردانی که دچار اختلال انزال زودرس هستند از چه روش هایی باید کمک بگیرند تا بتوانند با آن مقابله کنند این عارضه چه آسیب هایی به رابطه زناشویی وارد می کند متخصصین ارولوژی در این زمینه چه می گویند؟ اختلافات فراوان در تعریف انزال زودرس در طول چند دهه گذشته باعث تفاوت های آماری زیادی در میزان شیوع و تاثیرات درمانی آن شده است. علاوه بر آن، این آمارها با تغییر گروه هدف مورد مطالعه نیز دستخوش تغییر می شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه شما هم از دستشویی بیزاره؟!

درمان انزال زودرس , درمان گیاهی انزال زودرس , درمان انزال زودرس با داروی گیاهی

گاهی اوقات ما  برای اینکه کودکمان را از پوشک کردن بگیریم، فشار‌هایی به او وارد می‌کنیم که باعث می‌شود او از دستشویی رفتن امتناع کند. عمل دفع کودک یکی از مشکلات والدین هنگام از پوشک گرفتن او است. ممکن است او مدفوع داشته باشد اما آنقدر آن را نگه دارد و دستشویی نرود که کنترل از دستش خارج شده و هر جا که شد خود را تخلیه کند. توجه داشته باشید اگر فرزند‌تان از دستشویی رفتن دوری می‌کند حتما روش شما برای آموزش این کار به او ایراد دارد. بنابر‌این بهتر است به چند مورد زیر توجه کنید تا بتوانید به راحتی کودک‌تان را به دستشویی رفتن تشویق کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اختلال قاعدگی نشانه چه مشکلی است؟

قرص انزال زودرس , جلوگیری از انزال زودرس مردان , راه های جلوگیری از انزال زودرس

نامنظم شدن چرخه قاعدگی با چه عواملی پدید می آید چه عارضه هایی در بدن باعث بروز این مشکل می شوند چگونه باید این عارضه را برطرف کنیم این حالت در سنین پایین خبر از چه مشکلاتی در بدن خانم ها میدهد
ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علائم اختلال دفع ادرار در کودکان

آموزش تمرینات کیگل برای درمان انزال زودرس در مردان , انزال زودرس در مردان , جلوگیری از انزال زودرس

اختلال در دفع ادرار در کودکان هرساله باعث مراجعه تعداد زیادی از کودکان به مراکز درمانی می شوداین بیماری علائم و نشانه هایی دارد که با تشخیص به موقع می توان آن را به راحتی درمان کرد. اختلالات دفع ادرار در کودکان هرساله باعث مراجعه تعداد زیادی از کودکان به مراکز درمانی می شود این بیماری علائم و نشانه هایی دارد که والدین درصورتی که در فرزندانشان با اینگونه موارد روبرو شدند باید با مراجعه به پزشک در صدد رفع این مشکل برآیند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مصرف پاستیل برای کودکان مفید است یا نه!

انزال زودرس چیست؟ تمام عیار , چگونه سکس کنیم دیر انزال بشیم , داروی گیاهی جلوگیری از انزال زودرس مردان

د‌‌‌ر ارتباط با کود‌‌‌کان بیش فعال وکود‌‌‌کانی که د‌‌‌ارای د‌‌‌یابت و اضافه وزن هستند‌‌‌ د‌‌‌رمورد‌‌‌مصرف پاستیل و اینگونه خوراکی‌ها با پزشک مربوطه مشورت لازم را د‌‌‌اشته باشند‌‌‌.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : با مشکل «انزال زودرس» چه کنیم؟