با طارمی و سردار و اشکان و احسان؛ حمله به جام جهانی! : مصدومیت رضا قوچان نژاد ...



طارمی و سردار , حمله اینستاگرامی به صفحه طارمی , حمله به اینستاگرام طارمی

مصدومیت رضا قوچان نژاد و دعوت نشدن کریم انصاری فرد موجب تغییراتی در نیمه هجومی ایران می شود.

مصدومیت به نظر طولانی مدت رضا قوچان نژاد و دعوت نشدن کریم انصاری فرد به تیم ملی باعث می شود کروش از زوج خط حمله جدیدی رونمایی کند. سردار آزمون با درخشش فوق العاده خود در جام ملت های آسیا و بازی در لیگ حرفه ای روسیه تبدیل به پای ثابت لیست تیم ملی شده است.

 

درخشش فوق العاده مهدی طارمی در پرسپولیس هم کروش را مجاب کرد تا او را دوباره به تیم ملی دعوت کند. با وجود غیبت قوچان نژاد و مسعود شجاعی به نظر می رسد در ترکیب بازیهای آینده تیم ملی سردار آزمون در نوک حمله بازی کند و مهدی طارمی پشت سر او در پست هافبک نفوذی ایفای نقش کند. توانایی بسیار بالای آزمون و طارمی در بازی روی زمین و البته روی هوا به شادابی خط حمله کمک زیادی می کند.

 

از طرفی در سیستم کروش بال های چپ و راست نقش اساسی دارند. اشکان دژاگه جای خود را در سمت راست هجومی ایران حفظ کرده و در سمت چپ به نطر باید منتظر خودنمایی احسان حاج صفی باشیم.

 

حاج صفی خوش فکر و تکنیکی در جام جهانی و جام ملت ها به کروش نشان داد هر چقدر در دفاع چپ نمی تواند مفید باید در عوض در پست هافبک چپ اتوبانی برای خود راه می اندازد.

 

این توانایی بالای ستاره سپاهان در دو بازی مقابل پرسپولیس و سایپا مشخص شد. به طوری که حاج صفی در این دو مسابقه 3 گل به ثمر رساند و بدون شک عامل اصلی برد تیمش بود.

 

در هر حال باید منتظر تغییراتی در نیمه هجومی تیم ملی باشیم. تغییراتی که با حضور بازیکنان جوان و با تجربه مطمئنا خیلی کارساز خواهد بود.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : با طارمی و سردار و اشکان و احسان؛ حمله به جام جهانی!