با سرویس جدید گوگل نقشه محله خود را ویرایش کنید : به نقل از پایگاه اینترنتی ...


به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،شرکت گوگل به صورت رسمی سرویس Google MapMaker را راه اندازی کرد. این سرویس به کاربران اجازه اضافه کردن و یا ویرایش مکان‌ها را داده و در ابتدا این سرویس در کشور آمریکا قابل استفاده بوده و به زودی تمامی کاربران در سراسر جهان قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود(در حال حاضر در کشور عزیزمان نیز قابل استفاده است). به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،شرکت گوگل به صورت رسمی سرویس Google MapMaker  را راه اندازی کرد.

این سرویس به کاربران اجازه اضافه کردن و یا ویرایش مکان‌ها را داده و در ابتدا این سرویس در کشور آمریکا قابل استفاده بوده و به زودی تمامی کاربران در سراسر جهان قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود(در حال حاضر در کشور عزیزمان نیز قابل استفاده است).

سرویس نقشه گوگل , سرویس های جدید گوگل , نقشه گوگل

قبل از ارائه مپ میکر،گوگل اعلام کرده بود که تنها در حدود ۱۵ درصد از مردم در تعیین جزئیات نقشه های آنلاین محل زندگی خود مشارکت داشته اند که غول دنیای جستجو امیدوار است تا این رقم را به ۳۰ درصد برساند.

مپ میکر به کاربران کمک خواهد کرد تا در همه ۱۸۳ کشور و منطقه در سراسر جان به ویرایش مناطق و لوکیشن  منطقه خود بپردازند.

با سیستم جدید گوگل امیدوار است تا بتواند ثبت دقیقی از نقشه های شهرهای کوچک ،شبکه های جاده‌ای فرعی ،مسیرهای دوچرخه سواری  و دانشگاه های کوچک داشته باشد که پیشتر هیچ گاه ثبت آنلاین نمی‌شدند و بدین ترتیب سرویس نقشه‌های گوگل و گوگل ارث کامل‌ترمی‌شود بطوریکه میلیون هانفر از مردم در سراسر جهان بتوانند با خیالی آسوده از این نقشه‌ها بهره‌مند شوند.

ترتیب کار بدین صورت است که ابتدا مطمئن شوید سرویس مربوطه برای محل شما فعال است و سپس بعد از اینکه شما نقشه را ویرایش کردید ابتدا این ویرایش مخفی بوده تا گوگل به بررسی ویرایش شما بپردازد و سپس در عرض چند دقیقه ویرایش شما به نقشه اضافه می‌شود.

الگوریتم جدید گوگل , گوشی جدید گوگل , نقشه گوگل برای سایت

در ضمن شما می‌توانید به صورت مستقیم تصویر یک خیابان یا محلی را وارد کرده  وبه ویرایش مناطق مورد علاقه خود بپردازید

سخنگوی گوگل در این مورد گفت:”امروز ما در آمریکا ،این سرویس را برای استفاده از اطلاعات  و دانش محلی شما راه‌اندازی کردیم”.

منبع : Farnet.ir


ویدیو : با سرویس جدید گوگل نقشه محله خود را ویرایش کنید