با سبك‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار آشنا شوید : شاید كیفیت، ظرفیت ، كاربردها و توانایی‌های ...


شاید كیفیت، ظرفیت ، كاربردها و توانایی‌های مختلف لپ‌تاپ بسیار مهم باشند اما بالاخره وزن آن‌ها هم مهم است. در این شماره چند لپ‌تاپ بسیار سبك اما بسیار كارآمد را به شما معرفی می‌كنیم

با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید , با زشت‌ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید  , با جدیدترین خودروهای بازار چین آشنا شوید

پادشا:  اگر جزو افرادی باشید كه عادت دارند همه‌جا لپ‌تاپ‌شان را به همراه ببرند، احتمالا  یك شكایت همیشگی،  سنگینی بیش از اندازه كیف‌تان است، كیفی كه باید همه‌جا به همراه داشته‌باشید و احتمال دارد دیر یا زود كمردرد را برای‌تان به ارمغان بیاورد. این روزها تولیدكنندگان سراغ ساخت لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوك‌های سبك رفته‌اند و تا حد ممكن تلاش می‌كنند بیشترین امكانات را در كمترین و سبك‌ترین حجم جا بدهند. از همین رو ما هم در این شماره سراغ لپ‌تاپ‌های كمتر از 2 كیلوگرم رفته و سعی كرده‌ایم از هر نوع، یك مدل معرفی كنیم البته شایان ذكر است بیشتر آن‌ها درایو نوری ندارند مگر آن‌كه در متن خلاف آن آمده باشد.



یك نكته مهم برای افزودن به طول عمر لپ‌تاپ این است كه تا زمانی كه لپ‌تاپ پیغام نداده است باتری را به پیریز برق متصل نكنید. زمانی كه باتری شما به‌طور كامل شارژ نباشد و سیستم را به برق متصل كنید، عملیات شارژ باتری و مصرف برق ذخیره شده در آن به‌طور همزمان انجام شده و این تلاقی باعث آسیب دیدن آن می‌شود.



 با زشت‌ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید  , با بزرگ ترین قبرستان جهان آشنا شوید , با جالب‌ترین فواید دوستی برای سلامتی آشنا شوید

ASUS UL30A

باقدرتی فراتر از یك نوت‌بوك

این دستگاه مجهز به یك پردازشگر جدید ولتاژ پایین 3/1GHz Intel Core 2 Duo است و می‌تواند تا 10 ساعت شارژ باتری را نگه دارد و قدرت كافی برای كار و بازی كردن را دارد. وزن این نوت‌بوك 3/13 اینچی حدود 1/8 كیلوگرم است و در آلومینیوم براق این دستگاه باریك اثر انگشت را به‌خود نمی‌گیرد و ظاهری زیبا دارد. سطح داخلی بدنه این دستگاه با كلیدهای كنترل multimedia یا كلیدهای خارجی ورود به برنامه‌های خاص شلوغ نشده است.



با پوکمون گو جذاب ترین بازی این روزها در دنیا آشنا شوید , با سریع ترین خودرو الکتریکی جهان آشنا شوید , اختراع جدید اپل یک کیسه کاغذی است با اپل ایربگ آشنا شوید

Lenovo IdeaPad S10

این را به هرجا می‌خواهی بكوب

این مدل نوت‌بوك باریك‌تر، سبك‌تر و صفحه نمایش 10 اینچی دارد و شاسی و بدنه‌ای محكم، عملكردی سریع، خوب و سیستم‌عاملی فعال دارد. وزن آن تنها 10 گرم بیشتر از یك كیلوگرم است اما پردازشگر آن از نوع اتمی است و در نتیجه چندان قوی نیست. صفحه نمایش آن خیلی براق و درخشان است. زوایای دید از 45 درجه به‌طور افقی ناب و مناسب بوده و هرچه شما به زاویه 90درجه عمودی نزدیك‌تر می‌شوید، رنگ‌ها پریده و كم رنگ‌تر دیده می‌شوند.



نزدیک ترین ها بازار , نزدیک ترین ها کافه بازار , باکلیه ی دیابتی آشنا شوید

HP Mini 5101

برای موسیقی بازها

نمایشگر این نوت‌بوك 10/1 اینچی مات است و از زوایای افقی و عمودی دید خوبی دارد. بلندگوهای آن نیز در لبه جلویی سیستم قرار گرفته‌اند و صدای بلند و مناسبی در حد یك نوت‌بوك دارند اما مهم‌تر از همه طراحی مستحكم آن است كه نسبت به مدل‌های مشابه بادوام‌تر است و برای كسانی كه به دلیل كارشان همیشه در سفر هستند، انتخاب مناسبی است. پردازشگر این نوت‌بوك 66/1GHz Intel Atom N280 است و وزن آن حدود 1/27 كیلوگرم است.



ترسناک ترین بازار دنیا , با برترین آسمانخراش‌ها آشنا شوید , با انواع فرمت‌های تصاویر آشنا شوید

Sony VAIO Z133GX

هم حرفه‌ای، هم سبك

اگر فكر می‌كنید كه به یك لپ‌تاپ قدرتمند، سبك‌وزن و جمع و جور از سونی احتیاج دارید، سریz سونی مناسب است. وزن آن تنها 1/36 كیلوگرم است و بیشتر ویژگی‌های یك لپ‌تاپ كاری را دارد؛ از جمله‌ آن‌ها می‌توان به پردازنده‌ قدرتمند Core i و Core 2 Duo، dvd drive، كارت گرافیك قدرتمند و... اشاره كرد. همچنین كیفیت نمایشگر 13/1 اینچی LED مات واقعا خوب است و رنگ‌ها را كاملا روشن و شفاف نشان می‌دهد.



با استویا شیرین کننده بدون شکر آشنا شوید , با چاپ باتیک یا چاپ کلاقی آشنا شوید , با دیدنی ها شهر باکو آشنا شوید تصویر

Asus U36JC

همیشه تمیز باقی می‌ماند

بدنه باریك و سبك با قطر تنها 1/9 سانتی‌متر و وزنی معادل 1/6 كیلوگرم، این لپ‌تاپ را به یك انتخاب مناسب تبدیل كرده ‌است البته درایو نوری ندارد ولی در عوض پردازنده قدرتمند Core i5-460M، پردازنده گرافیكی نسبتا خوب به همراه 4 گیگابایت حافظه و یك پورت USB 3.0 و هارد درایو 500‌گیگابایتی دارد. بدنه خارجی این لپ‌تاپ، مشكی مات است و قسمت پایینی كیبرد (جایی كه مچ دست روی آن قرار می‌گیرد) یك پوشش نانومتری نرم دارد كه اثر انگشت را اصلا نشان نمی‌دهد، به همین دلیل ظاهر این لپ‌تاپ همیشه تمیز باقی می‌ماند.



با مزایا و معایب زایمان طبیعی و سزارین آشنا شوید , با خواص چای کوهی آشنا شوید , با گیاهان ضد سرطان آشنا شوید

Sony VAIO SA23GX

برای استفاده روزانه

این مدل لپ‌تاپ سبك‌وزن نسبت به سری z قیمت مناسب‌تری داشته اما تفاوت‌هایی نیز با آن دارد، مثلا پردازشگر ضعیف‌تری داردكه اگر خیلی با برنامه‌های سنگین كار نمی‌كنید، می‌تواند برای‌تان ایده‌آل باشد البته به نسبت بیشتر نوت‌بوك‌های معرفی شده، قوی‌تر است. نمایشگر آن 13/3 اینچ است و وزنی حدود 1/6 كیلوگرم دارد. علاوه بر این‌ها مجهز به هارددیسك پرسرعت از نوع SSD، درایو نوری، Finger Print و... نیزهست.



با ویتامین های عکاسی آشنا شوید وبگردی , با زیباترین هتل‌های جهان آشنا شوید , با شهر زیر آب بایای ایتالیا آشنا شوید

Samsung 900X3A-B02

با سرعتش مشكل نخواهید داشت

این مدل نوت‌بوك سبك‌وزن سامسونگ، پردازشگر Intel 2637M 1/7 GHz Core i7 1/7 GHz به همراه 6 گیگابایت حافظه دارد. به همین دلیل سرعت نسبتا خوبی دارد. صفحه نمایش آن 13/3 اینچ است و وزنش حدود 1/3 كیلوگرم است و همانند دیگر نوت‌‌بوك‌ها درایو نوری ندارد. این مدل لپ‌تاپ به افرادی كه به‌دنبال یك نوت‌بوك با كیفیت و با كارآیی بالا هستند، توصیه می‌شود.



پرفروش ترین لپ تاپ های بازار , قابلیت‌های جدید ios 10 1 آشنا شوید , با ماجراجوترین زنان تاریخ آشنا شوید

MacBook Air MC966LL

اگر به‌دنبال پرستیژ هستید

لپ‌تاپ‌های اپل، پرستیژ خاصی دارند و خیلی‌ها صرفا به واسطه نام و زیبایی سراغ این لپ‌تاپ‌ها می‌روند اما اگر بخواهیم انصاف داشته‌باشیم، باید بگوییم این لپ‌تاپ‌ها واقعا كارایی خوبی دارند و اگر قدرت مالی خوبی داشته‌باشیم، بهترین انتخاب هستند. سیستم عامل این لپ‌تاپ‌ها ویندوز نیست و سیستم‌عامل مخصوص به‌خود به نام «مك» را دارد. لپ‌تاپ‌های اپل سری Air وزنی سبك و حدود یك كیلوگرم دارند، البته اگر نمایشگر لپ‌تاپ 13 اینچی باشد وزن آن حدود 1/3 كیلوگرم می‌شود. این سری درایو نوری ندارند اما باقی ویژگی‌های یك لپ‌تاپ خوب در آن‌ها به طور كامل پیدا می‌شود.


ویدیو : با سبك‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار آشنا شوید