با رژلب‌ های مدادی، دنیای تازه‌ای را تجربه كنید : رژلب‌ های مدادی، نسل نه‌ ...


رژلب‌ های مدادی، نسل نه‌ چندان قدیمی از این محصول آرایشی هستند كه مهم‌ ترین ویژگی آنها، ماندگاری و دوام بیشترشان در مقایسه با سایر رژلب‌ هاست. مجله زندگی ایده آل: رژلب‌های مدادی، نسل نه‌چندان قدیمی از این محصول آرایشی هستند كه مهم‌ترین ویژگی آنها، ماندگاری و دوام بیشترشان در مقایسه با سایر رژلب‌هاست. اینجا مجموعه‌ای از رژلب‌های مدادی جمع شده‌اند تا شما بتوانید یك آرایش ملایم و ماندگار را تجربه كنید.

رژلبی با عصاره انبه

رژلب مدادی , تازه های دنیای مد , نکاتی پیرامون رژلب مدادی

اگر دارای پوستی برنزه هستید، به شما پیشنهاد می‌كنیم از رژلب‌ نارس به رنگ پوست پیازی كه حاوی روغن جوجوبا و آووكادو است، استفاده كنید. این محصول نه‌تنها قدرت مرطوب‌كنندگی بسیار بالایی دارد بلكه دارای فاكتور محافظتی spf 25 نیز هست. همچنین عصاره انبه موجود در این رژلب باعث نرمی لب‌ها شده و از چروك شدن لب‌ها جلوگیری می‌كند.



با كاتریس بدرخشید

تازه های دنیای مد دکوراسیون , تازه های دنیای تبلیغات , تازه های دنیای دکوراسیون

رژلب مدادی پیورشاین كاتریس با این رنگ خاصش، به دلیل بافت سبك و كرمی كه دارد به خوبی روی لب‌های شما پخش می‌شود و جلوه‌ای یكدست به لب‌ها می‌دهد. این رژلب در 7 رنگ، بی‌رنگی و خشكی را از لب‌های شما دور می‌كند.



از لب‌های‌تان در مقابل اشعه UVB محافظت كنید

تازه های دنیای لوازم خانگی , تازه ترین اخبار دنیای علم و دانش , تازه های دنیای برنامه نویسی

اگر دارای لب‌های خشك و پوسته‌پوسته هستید، از رژلب‌ بورژوا كه حاوی روغن گیاهی است، استفاده كنید. این محصول نه‌تنها باعث ترمیم لب‌های شما می‌شود بلكه در مقابل گرما و اشعه UVB نیز از آنها محافظت می‌كند.



ایزادورا؛ محصولی با كلاژن

تازه های دنیای تبلیغات اینترنتی , تازه های دنیای تبلیغات اینترینتی , دنیای اقتصاد

این رنگ رژلب را پیشنهاد می‌كنیم تا آرایش ملایم عصرگاهی حفظ شود. وقتی این رژلب را می‌زنید مطمئن باشید با لبی درخشان و مرطوب مواجه می‌شوید. رژلب استیكی توئیست آپ ایزادورا حاوی كلاژن است كه باعث پر كردن خطوط لب‌ها می‌شود.



رژلبی استثنایی

دنیای تکنولوژی , روزنامه دنیای اقتصاد , تک شو اخبار داغ دنیای فناوری

استفاده از رژلب رولن مدادی با رنگ كرم- قهوه‌ای هم پیشنهاد جذابی است. این رژلب مدادی مخملی و مات است و باوجود عصاره گیاهی، رطوبتی بی‌نظیر برای لب‌های شما ایجاد می‌كند.



با  بی‌یو  برتر باشید

دنیای خودرو , شادمهر تجربه کن , هنر و تجربه

اگر لب خشكی دارید و می‌خواهید آن را در پاییز مرطوب نگه دارید به شما رژلب مدادی بی‌یو را پیشنهاد می‌كنیم زیرا شامل تركیب فوق‌العاده‌ای از رژلب مایع، رژلب جامد و چرب‌كننده لب است و بافتی كرمی و معطر دارد. این محصول عاری از پارابن و مناسب برای پوست‌های حساس است. رژلب مدادی كالرتاچ بی‌یو در 11 رنگ موجود است. در ضمن اگر این رژلب را دارید دیگر نیازی به مدادتراش نیست و از قسمت پایین می‌توانید رژلب را تا جایی كه دوست دارید بالا بیاورید.


ویدیو : با رژلب‌ های مدادی، دنیای تازه‌ای را تجربه كنید