با روزنامه‌ های هتاک برخورد قاطع شود : آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی با ابراز ...


آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی با ابراز تأسف از نقل برخی مطالب در مطبوعات گفت: این روزها مجلات و روزنامه‌ها چیزهای می‌نویسند، که انسان تعجب می‌کند، در نشریه‌ای به امیر‌المؤمنین(ع) توهین شده و یا احکام نورانی قرآن را زیر سوال می‌برند. خبرگزاری مهر: آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی صبح چهارشنبه در پایان درس خارج اصول خود، در مسجد اعظم قم با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام(ص)، اظهار داشت: هرکسی که راضی به فعل قوم خود شود، مانند آنان است.

وی با ابراز تأسف از نقل برخی مطالب در مطبوعات، افزود: این روزها مجلات و روزنامه‌ها چیزهای می‌نویسند، که انسان تعجب می‌کند، در نشریه‌ای به امیر‌المؤمنین(ع) توهین شده و یا احکام نورانی قرآن را زیر سوال می‌برند.

این مرجع تقلید با تاکید بر این که باید با این گونه نشریات و روزنامه ها برخورد شود، تصریح کرد: ذره‌ای نباید نسبت به فعل و عمل و کارکردهای این نشریات راضی باشیم، چراکه قلب انسان یا جایگاه شیطان است و یا جایگاه حق و حقیقت.

آیت‌الله سبحانی تاکید کرد: اگر کسی کار قبیحی انجام دهد و دیگران نیز نسبت به آن بی توجه باشند، این افراد نیز مانند او خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: قلوب انسان‌ها یا جایگاه ملائکه است و یا جایگاه شیطان، چرا که اگر ملائکه در قلب انسان باشد، به خداجویی گراییده می‌شود، ولی شیطان او را به سقوط می‌کشد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ‌آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره)، گفت: در زمان ساخت مسجد اعظم برخی که قلبشان مرکز شیطان بود، به حضرت آیت‌الله بروجردی(ره) انتفاد می‌کردند که چرا پول این مسجد را به فقرا نداده‌اند، ولی عده‌ای نیز از ایشان سپاسگزار بودند و هستند، چون این مسجد به مرکز گسترش علوم الهی و معارف اهل‌بیت(ع) تبدیل شده است. آنهایی که نق می‌زدند قلبشان مرکز شیطان بوده است.


ویدیو : با روزنامه‌ های هتاک برخورد قاطع شود