با دیوارهای خانه آشتی كنید... : دیوارهای خانه هم عادت كرده‌اند به حضور قاب‌های ...


دیوارهای خانه هم عادت كرده‌اند به حضور قاب‌های تكراری و نهایتا آینه‌ای برای نمایش اعضای خانواده؛ قاب‌هایی كه سال‌های سال روی دیوار می‌مانند و كمتر پیش می‌آید به تغییرشان فكر كنیم. مجله منزل - عالم عباسی: دیوارهای خانه هم عادت كرده‌اند به حضور قاب‌های تكراری و نهایتا آینه‌ای برای نمایش اعضای خانواده؛ قاب‌هایی كه سال‌های سال روی دیوار می‌مانند و كمتر پیش می‌آید به تغییرشان فكر كنیم.

انتخاب رنگ دیوارهای خانه , انتخاب رنگ دیوارهای خانه وگچ بری , دیزاین دیوارهای خانه با رنگ های تیره

یكی از انتخاب‌هایی كه كمك می‌كند دیوار خانه شما متفاوت به نظر برسد، استفاده از گلدان دیواری است. دیواركوب‌های دكوراتیو متنوعی با طرح‌های مختلف در بازار موجود است كه می‌توانند جایگزین مناسبی برای قاب‌هایی باشند كه روی دیوارهای خانه جاخوش كرده‌اند؛ این دیواركوب‌های جذاب را جدی بگیرید!

1. برای آموزش این تكنیك، گلدانی دیواری از جنس پلی‌استر انتخاب كرده‌ایم. به یاد داشته باشید باید قبل از شروع هر كاری، سطح روی مجسمه، ظرف یا. . . را تمیز و  در صورت نیاز سمباده  بکشید. در مرحله اول با كمك رنگ طلایی آنتیك و یك قلم‌مو، سطح روی كار را پوشش دهید و صبر كنید تا خشك شود.

خانه ملت , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران



2.  در مرحله بعد، سطح کار را با شاپن پوشش دهید و با استفاده از یك دستمال نرم روی کار را تمیز كنید. شاپن به دلیل رنگ تیره‌ای كه دارد، داخل خلل و فرج‌های سطح كار می‌رود و كار را به مراتب زیبا‌تر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید لایه كمتری از شاپن روی سطح كار باقی بماند و تیرگی‌ها كمتر به چشم بیاید، دستمال را به تینر آغشته كنید. شاپن باعث می‌شود كار آنتیك‌تر به نظر برسد. در این مرحله فرورفتگی‌های گلدان دیواری شما تیره و بخش‌های برجسته آن به همان رنگ طلایی باقی می‌مانند.

خانه , خانه پوشالی , خرید خانه



3.   کمی صبر كنید تا شاپن روی سطح كار باقی بماند. سپس روی كار را با چسب فولیو پوشش دهید. به یاد داشته باشید كه نباید قسمت گلدان این دیواركوب را چسب بزنید. بعد از بی‌رنگ شدن چسب و گذشت حداقل 15 دقیقه، ورق طلایی فولیو را روی سطح کار قرار داده و با کمک مسواک، رنگ طلایی را منتقل کنید.

خانه هنرمندان , اجاره خانه در تهران , خانه داری



4.  برای طرح گلدان دیواركوب از دستمال سفره استفاده كنید. طرح مورد نظرتان را انتخاب و لایه طرحدار دستمال را جدا کرده  ، سپس روی قسمت برجسته گلدان قرار دهید و با كمك یك قلم‌مو، چسب دستمال کاغذی را از مركز به اطراف طرح بكشید. در انتها برای اینكه دستمال روی كار فیكس شود،فقط همین قسمت  از فیكساتورهای مختلفی مثل اسپری كیلر (براق، مات یا نیمه‌مات) استفاده كنید.

خانه سینما , سریال خانه پوشالی , دانلود سریال خانه پوشالی


ویدیو : با دیوارهای خانه آشتی كنید...