با توزیع رایگان پیش قسمت اول ویلای من انجام می شود/ عذر خواهی مدیری از مخاطبان قهوه تلخ :



با توزیع رایگان پیش قسمت اول ویلای من انجام می شود

عذر خواهی مدیری از مخاطبان قهوه تلخ

مهران مدیری قصد دارد قبل از توزیع سریال ویلای من، در یك دی وی دی رایگان، به خاطر نیمه كاره رها شدن قهوه تلخ از مخاطبان دلجویی كند.

 

کاری که خوب هستید رایگان انجام ندهید , قهوه تلخ قسمت یادگیری زبان فرانسه , آگهی رایگان

به گزارش خبرسینما، مهران مدیری كه این روزها درگیر كارگردانی سریال جدیدش با عنوان ویلای من است قصد داشت در ابتدای دی وی دی قسمت اول سریال جدیدش، دلایل نیمه كار رها كردن قهوه تلخ را توضیح دهد و از مردم به خاطر این بدقولی عذر بخواهد اما گویا تصمیم گرفته این عذرخواهی را به قبل از توزیع سریالش موكول كند.

مدیر فرهنگی شركت گلرنگ پخش،مصطفی بصیری در این باره گفته كه حدود 10-15 روز قبل از توزیع سری اول ویلای من، دی وی دی رایگانی با لوگوی این سریال از طرف شركت گلرنگ پخش برای آشنایی مخاطبان با این پروژه به بازار می‌آید:"در این دی وی دی، علاوه بر آنونس ویلای من و معرفی بخش‌ های مختلف آن، مدیری، به صورت رودر رو با مخاطبان صحبت می‌كند و راجع به مشكلات پیش آمده برای قهوه تلخ توضیح می دهد."

ویلای من تازه ترین ساخته مهران مدیری است كه بر اساس فیلمنامه ای از خشایار الوند و امیر مهدی ژوله برای پخش در شبكه ویدیویی تولید می شود. در این سریال علاوه بر بازیگران سزیال قهوه تلخ ، آتنه فقیه نصیری، حسن پورشیرازی، كمند امیر سلیمانی و رابعه اسكویی هم حضور دارند. قرار است سری اول این سریال كه شامل سه قسمت است نیمه دی ماه به بازار عرضه شود./خبرسینما

 


ویدیو : با توزیع رایگان پیش قسمت اول ویلای من انجام می شود/ عذر خواهی مدیری از مخاطبان قهوه تلخ