با تحريف و دورغ سخناني به من نسبت دادند :     مشايي: با تحريف و دورغ‌پردازي ...



 

 

نسبت , نسبت به , مزیت روغن مایع نسبت به جامد

مشايي:

با تحريف و دورغ‌پردازي سخناني به من نسبت دادند


برخي جريان‌هاي مخالف و بدخواه با راه‌اندازي جريان‌ رسانه‌اي تحريف و دروغگويي به دنبال شبهه‌افکني در جامعه هستند/جوسازي‌هاي برخي جريان‌ها با هدف پنهان‌کردن حقيقت و عدم تحقق اهداف متعالي دولت انجام مي‌شود.

ایلنا:رييس دفتر رييس‌جمهوربا اشاره به هجمه‌هايي که عليه اظهاراتش صورت مي‌گيرد، گفت: در هيچ‌کدام از اين هجمه‌ها سخنان مرا نقد نکردند، بلکه عمدتاً با تحريف و دورغ‌پردازي سخناني به من نسبت داده شده ‌است.
به گزارش ايلنا،اسفنديار رحيم مشايي كه در ديدار جمعي از طلاب حوزه‌هاي علميه و خواهران عضو جامعه الزهرا سخن مي‌گفت، با تشريح و تبيين ديدگاه‌هايش در زمينه‌هاي مختلف، به فتنه‌هاي بعد از انتخابات رياست‌جمهوري اشاره كرد و گفت: در جريان‌هاي پس از انتخابات سران فتنه ماهيت حقيقي خود را افشا کردند و ديگر در پيش مردم حيثيتي ندارند.
وي با بيان اين‌که برخي جريان‌هاي مخالف و بدخواه با راه‌اندازي جريان‌ رسانه‌اي تحريف و دروغگويي به دنبال شبهه‌افکني در جامعه هستند، افزود: جوسازي‌هاي اين جريان‌ها با هدف پنهان‌کردن حقيقت و عدم تحقق اهداف متعالي دولت انجام مي‌شود.
رحيم مشايي در ادامه با اشاره به هجمه‌هايي که عليه اظهاراتش صورت مي‌گيرد، گفت: در هيچ‌کدام از اين هجمه‌ها سخنان مرا نقد نکردند، بلکه عمدتاً با تحريف و دورغ‌پردازي سخناني به من نسبت داده شده ‌است.
مشايي افتخار خود را مطيع بودن و پيروي از ولي فقيه دانست و اظهاركرد: همه اعتبار و حيات ما به خط نوراني ولايت و امامت وابسته است و بنده خود را سرباز کوچک ولايت مي‌دانم. ولايت پايه و اساس حکومت و محور همه امور کشور است و معتقدم فرمايشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب همه امور است.
گفتني است پيش از سخنان رحيم مشايي چند نفر از خواهران مبلغه به بيان ديدگاه‌هايشان درباره مسائل فرهنگي، اجتماعي و سياسي پرداختند.


ویدیو : با تحريف و دورغ سخناني به من نسبت دادند