با بازیگران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی آشنا شوید+تصاویر :   با بازیگران تازه ...



همه چیز درباره فیلم فروشنده اصغر فرهادی تصاویر , فیلم فروشنده اصغر فرهادی , دانلود فیلم فروشنده اصغر فرهادی

 

با بازیگران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی آشنا شوید+عکس

بابک کریمی، علی صفا، برنیس برژو و طاها رحیم بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی هستند.

تیم بازیگران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی در حال تکمیل است و آن طور که «بانی فیلم» گزارش داده بابک کریمی که در «جدایی» در نقش بازپرس دادگاه ظاهر شده بود به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.  این پروژه که هنوز برای آن نامی انتخاب نشده در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است بابک کریمی در چند سکانس آن در نقش یک مرد ایرانی بازی کند.

 

فیلم های اصغر فرهادی , فیلم اصغر فرهادی , دانلود فیلم فروشنده از اصغر فرهادی

 

بابک کریمی

 

بابک کریمی  بعد از «جدایی نادر از سیمین» تنها در فیلم ابراهیم شیبانی «هیچ کجا هیچ کس» بازی کرده بود که قرار است در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید. کریمی که مقیم ایتالیاست این شب‌ها با نمایش «بازرس هاند واقعی» روی صحنه تئاتر ایران است. 

 

لیست فیلم های اصغر فرهادی , فیلم گذشته اصغر فرهادی , با انواع فرمت‌های تصاویر آشنا شوید

 

علی مصفا

 

علی مصفا دیگر بازیگر ایرانی فیلم جدید اصغر فرهادی است که در فیلم نقش مردی ایرانی که مسلط به زبان فرانسه است را بازی می‌کند. برنیس برژو و طاها رحیم دیگر بازیگران قطعی این فیلم هستند که قرار است اواسط پاییز جلوی دوربین بروند.

 

با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید , با زشت‌ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید  ,  با زشت‌ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید

 

طاها رحیم

 

بنابر اعلام سایت IMDB بودجه فیلم تازه فرهادی 14میلیون دلار است و فیلم به زبان فرانسه در پاریس فیلمبرداری خواهد شد. از میان عوامل پشت دوربین تنها محمود کلاری ایرانی خواهد بود که در ساخته تازه فرهادی پشت دوربین قرار می‌گیرد. او در «جدایی نادر از سیمین» نیز با این کارگردان همکاری کرده بود و توانست جایزه بهترین فیلمبرداری (قورباغه نقره‌ای) را از جشنواره کمبریج، معتبرترین فستیوال تخصصی فیلمبرداری جهان از آن خود کند.

 

با بزرگ ترین قبرستان جهان آشنا شوید , تازه ترین فیلم ها و سریال ها , با جالب‌ترین فواید دوستی برای سلامتی آشنا شوید

 

برنیس برژو

 

درحالیکه هنوز کمپانی ممنتو ، نام اثر تازه اصغر فرهادی را اعلام نکرده و در همه سایت‌های معتبر سینمایی از فیلم او با عنوان «پروژه بدون نام فرهادی» اسم برده می‌شود اما شنیدیم اصغر فرهادی و دست‌اندرکاران فیلم به نامی موقت برای این پروژه رسیده‌اند. نام فرانسوی«´Le Passe» است که معادل آن به زبان فارسی «گذشته» (پیشینه) می‌شود عنوان موقت فیلم است. فرهادی بزودی معادل نام فارسی فیلمش را اعلام خواهد کرد. این کارگردان این روزها در فرانسه به همراه دو بازیگر فرانسوی و علی مصفا مشغول تمرین است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده کمتر از یک ماه دیگر این فیلم کلید خواهد خورد.«´Le Passe» در حال و هوای «جدایی نادر از سیمین» یک فیلم خانوادگی است./شبکه ایران

 


ویدیو : با بازیگران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی آشنا شوید+تصاویر