با این کیف ها به ظاهرتان جلوه تازه ببخشید ! : «هرچه مغازه‌ها را گشتیم محصولی ...


«هرچه مغازه‌ها را گشتیم محصولی كه رضایت‌مان را جلب كند و متفاوت باشد پیدا نكردیم، بنابراین تصمیم گرفتیم خودمان دست به كار شده و با طرح‌ها و پارچه‌های مورد نظرمان كیف و لباس تولید كنیم.»
پادشا:  «هرچه مغازه‌ها را گشتیم محصولی كه رضایت‌مان را جلب كند و متفاوت باشد پیدا نكردیم، بنابراین تصمیم گرفتیم خودمان دست به كار شده و با طرح‌ها و پارچه‌های مورد نظرمان كیف و لباس تولید كنیم.» این‌ها گفته‌های مهدیه زینی اسكویی، مریم شاهنكویی و نرگس عزت‌ور است كه گروه «نین» كه به معنی بانوست را تشكیل داده و به تولید كیف و پس از آن مانتو پرداخته و كم‌كم بازار خوبی برای محصولات‌شان پیدا كرده‌اند. این 3نفر كه فارغ‌التحصیل رشته نقاشی هستند، طراحی مدل و دوخت این كیف‌ها را خودشان انجام ‌می‌دهند. آن‌ها در طراحی و دوخت محصولات‌شان از ایده‌ها و تركیب رنگی‌های جدید و متنوع استفاده كرده و هنگامی كه با تشویق اطرافیان‌شان روبه‌رو شدند، تصمیم به برگزاری نمایشگاه‌ گرفته و در طول برگزاری چند نمایشگاه با استقبال خوبی روبه‌رو شدند. بیشتر این كیف‌های پارچه‌ای در رنگ‌های متنوع همراه با نقوشی هستند كه به وسیله باسمه روی كیف‌ها چاپ می‌شود. گروه نین، رنگ فیروزه‌ای را با اصالت ایرانی‌ای كه دارد، به‌عنوان نوعی نماد انتخاب كرده و در بیشتر محصولات‌شان می‌توان این رنگ را دید.



فکر تازه , تدبیر تازه , تازه ترین اخبار

برای دانشجوها

این كوله‌پشتی جادار كه تركیبی از پارچه كتان و چهارخانه است، با چاپ باسمه‌ای كه روی آن كار شده، برای دانشجویان گزینه مناسبی است.



تازه های تکنولوژی , حرف تازه , تازه ها

برای سرمایی‌ها

پارچه كبریتی این كیف آن را به انتخاب خوبی برای روزهای سرد تبدیل كرده و با تركیب رنگ‌های طوسی‌روشن و تیره آن را به‌راحتی می‌توان برای رفتن به دانشگاه و اداره استفاده كرد.



تازه های سلامت , تازه های پزشکی , تازه های نشر

برای آن‌ها كه به دنبال نوآوری هستند

مدل جدید و راحت این كیف باب طبع كسانی است كه به‌دنبال ایده‌های جدید هستند و رنگ سبز و نارنجی به‌كار رفته در آن، این كیف را چشم‌نواز كرده است.



تازه پز , عزیزم ببخشید , ببخشید

هم جادار، هم راحت

كسانی كه به‌دنبال كیف‌های پارچه‌ای بزرگ، جادار و در عین حال راحت می‌گردند از این مدل كیف استقبال می‌كنند.



تازه , جلوه , تازه های گردشگری

تازه های علمی , خواص پسته تازه , سایت فکر تازه

سنگ‌شور در دستان شما

در طراحی و دوخت این كیف‌ها از تركیب پارچه‌ سنگ‌شور و پارچه نخی طرح‌دار استفاده شده كه مناسب خانم‌های جوان است.



تازه عروس , تازه ترین خبرها , تازه های کتاب

روپای فیروزه‌ای

این كیف با پارچه كتان و تركیب رنگی قهوه‌ای و آبی فیروزه‌ای دوخته شده و چاپ نقوشی كه روی آن صورت گرفته، زیبایی آن را دوچندان كرده است.



تازه های کامپیوتر , آبلیموی تازه , خبرهای تازه

برای ست كردن با رنگ‌های گرم

رنگ‌های كرم و قهوه‌ای به‌خوبی با مدل این كیف هماهنگ شده و برای مهمانی‌رفتن می‌توان آن را در نظر گرفت.



قهوه تازه , پسته تازه , زنجبیل تازه

برای آن‌كه شانه‌های‌تان اذیت نشود

این كیف دوشی انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی است  كه دنبال كیف‌های سبك و جادار هستند. چاپ باسمه‌ای  روی پارچه سنگ شور نخی و تودوزی   چرم، این مدل را به یك انتخاب متفاوت تبدیل كرده است.



سبزیجات تازه , گردو تازه , تازه به دوران رسیده ها

تركیب مناسب رنگ‌ها

این كیف، یك مدل جادار و كاملاراحت است به‌خصوص این‌كه استفاده از پارچه‌های سبز و قهوه‌ای در كنار یكدیگر هم ظاهر متفاوتی به آن  داده است.



ماهی تازه , تازه های گرافیک , اخبار تازه

جشنواره رنگی

پارچه كبریتی، تركیب رنگی یشمی و كرم در كنار یكدیگر و چاپ باسمه روی آن از ویژگی‌های این كیف جادار، راحت و زیباست.


ویدیو : با این کیف ها به ظاهرتان جلوه تازه ببخشید !