با این نرم‌افزار به شکار "خرس‌های قطبی" بروید + تصاویر : اخبار علمی - با این ...



اخبار علمی - با این نرم‌افزار به شکار "خرس‌های قطبی" بروید + تصاویر

دانشمندان برای کنترل بر روی شیوه زندگی خرس‌های قطبی از فناوری‌های جدید کمک گرفته‌اند و با استفاده از این فناوری‌ قادر به ردیابی تک تک خرس‌های موجود در قطب جنوب شده‌اند.

مطالعه بر روی شیوه زندگی خرس‌های قطبی برای دانشمندان در خصوص اثرگذاری افزایش دمای هوا بر زندگی حیوانات قطبی بسیار مهم است.

 

نرم افزار کاهش حجم تصاویر , نرم افزار ساخت تصاویر متحرک , نرم افزار ویرایش تصاویر

 

گفتنی است، یک نرم‌افزار منحصربفرد این امکان را در اختیار دانشمندان قرار داده که از مسافت بسیار دور قادر به شناسایی و ردیابی حرکت خرس‌ها و مطالعه بر روی شیوه زندگی آنها شوند.

 

نرم افزار کم کردن حجم تصاویر , نرم افزار کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت , دانلود نرم افزار کاهش حجم تصاویر

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، تمامی خرس‌های قطبی در این نرم‌افزار دارای یک کد شناسایی ویژه هستند و کاربران با کلیک بر روی هر خرس می توانند اطلاعات دقیقی در خصوص شیوه زندگی، وزون، مسافت طی شده در هر روز و حتی وزن آن بدست آورند. 

 

نرم افزار ادغام تصاویر , کم نمودن حجم تصاویر با نرم افزار photoshop , بهترین نرم افزار ویرایش تصاویر برای عکاسان

 

دانشمندان همچنین امیدوار هستند با استفاده از این نرم‌افزار بتوانند تاثیر گرم شدن هوا بر بیدار شدن زودهنگام خرس‌های قطبی از خواب زمستانی را پیدا نمایند.

 

دانلود نرم افزار کم کردن حجم تصاویر , تصاویر تمساح شکار پلنگ شد , تصاویر جالب شکار لحظه ها از دنیای حیوانات

 

دانشمندان در نظر دارند که استفاده از این نرم‌افزار برای دیگر حیوانات در معرض خطر مانند گربه‌سانان و یا حیوانات قطبی در خطر انقراض مورد استفاده قرار دهند. 

آب شدن یخ‌های قطبی و بالا آمدن سطح آب در طول 30 سال گذشته بیشترین تاثیر را در مرگ و میر و از بین رفتن حیات "خرس‌های قطبی" در دنیا از خود به جای گذاشته است. 
 با این نرم‌افزار دانشمندان حتی قادر به مبارزه با قاچاقچیان و شکارچیان غیرمجاز که به شکار خرس‌های قطبی می‌روند نیز خواهند شد.
 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : با این نرم‌افزار به شکار "خرس‌های قطبی" بروید + تصاویر