با این محمود چه باید کرد ای اقوام شرق :   اخبار سیاسی - با این محمود چه باید ...



محمود صادقی , محمود کریمی , محمود عباس

 

اخبار سیاسی - با این محمود چه باید کرد ای اقوام شرق

اکنون مدتی ست به بهانه های مختلف مانند مشائی،بقائی و ملک زاده ،مرتضوی ،رحیمی ،دانشگاه ایرانیان وموسسه هما در ولنجک(هواداران محمود احمدی نژاد) یاکار ها و اقدامات سطحی دیگر آقای احمدی نژاد مجددا زنده و سرحال سر زبان ها و اذهان افتاده است تا جائی که حرف بازگشتش به سیاست دوباره مطرح شده است

پرداختن و نوشتن مسائل داخلی چندان در حوزه علاقه مندی های نوشتاری من نیست. ذاتا آدم ترسوئی هستم. البته در همین سایت صاحبخانه و پناهگاهمان "خبر آنلاین" نویسندگان متبحرو شیرین سخن و عسل قلمی چون برادر عزیزمان سید عبدالجواد موسوی وجود دارند كه حجت را درشیوائی قلم تمام میكنند و چه جای امثال من.


لكن و با اجازه آنها،مدتی ست پدیده ای به نام "محمود احمدی نژاد" مجددا ذهنم رابه خود مشغول كرده است. حالا چرا!؟


حتما خاطرتان هست آقای احمدی نژاد چه در دوران تصدی شهرداری تهران و چه در دوران 8 سال ریاست جمهوری (مخصوصا)، علاقه ای عجیب و حیرت كننده ای به مطرح شدن،در نگاه ها ماندن ،در تصور ها  شكل گرفتن و در اذهان  بودن داشت.خیلی دلش می خواست ولو با گرفتن ژست هائی بالیوودی ، لاله زاری یا سخنان و حركات خنده دار والبته تاسف آور(یادتان كه هست؟) در اذهان باقی بماند. از آفتابه و لو لو اون چیزه رو برد گرفته تا تعبییر دوكلمه هم از مادر عروس بشنوید برای وزیر خارجه وقت آمریكا و دهها نمونه دیگر.موضوع و جا و مكان و موقعیت برایش مهم نبود. همینقدر اسم و عكسش باشد،نیاز روانی او بر طرف میشد.

 

به همین دلیل هر از چند گاهی بمبی خبری از رفتار یا گفتار منفجر میكرد كه یا در عالم سیاست آن را جدی میگرفتند یا بعداز مدتی اسباب مضحكه و جوك مردم كوچه و خیابان و محافل سیاسی میشد. فكر میكنید این سر زبان ها بودن ناراحتش میكرد؟.


اكنون مدتی ست به بهانه های مختلف مانند مشائی،بقائی ، ملك زاده ،مرتضوی ،رحیمی ،دانشگاه ایرانیان وموسسه هما در ولنجك(هواداران محمود احمدی نژاد) یاكار ها و اقدامات سطحی دیگر ایشان مجددا زنده و سرحال سر زبان ها و اذهان افتاده تا جائی كه حرف بازگشتش به سیاست دوباره مطرح شده.!!!!. آخرین نمونه این سر زبان افتادن مربوط به گفتگوی برادر ایشان داوود احمددی نژاد با رسانه هاست كه در باره رابطه افسانه ای لیلی و مجنونی اخوی  معززشان با رحیم مشائی سخن گفته اند، وچه خوش سلیقه از این قیاس!. خوشم میاید از این اعتماد به نفس ها....


اما سوال من این است "چه اصراری داریم یا دارید كه اینقدر به پدیده محمود بپردازیم. ضرورت دارد؟والله من كه نمیدانم .اما از شما سوال میكنم و راهنمائی میخواهم. شجونی آن واعظ معروف تعبییر عجیبی در باره وی بكار بردكه رفیقش بود. آقای روحانی هم كه اسماء جلاله را قسم خورد آن دوران باز نخواهد گشت. اما نمیدانم چراهمچنان نام محمود بر سر زبان هاست؟. لازم است؟ شما بگوئید و راهنمایی فرمائید.


"آیا همچنان به او پرداخته شود و مطرح بماند؟ یا آنكه اجازه دهیم فراموش شود و منبعد حواسمان به كار خودمان باشد؟
برفت شوكت محمود ،در زمانه نماند/ جز این فسانه كه نشناخت قدر فردوسی.

اخبار سیاسی -  مسلم، متین  / خبرآنلاین

 


ویدیو : با این محمود چه باید کرد ای اقوام شرق