با این ماساژ، ریزش موهای‌تان را متوقف كنید : حدود یك سوم مردان در طول زندگی ...


حدود یك سوم مردان در طول زندگی خود با پدیده طاسی یا نازك‌شدن موهای سر مواجه می‌شوند. برخی از زنان نیز در طول زندگی خود با ریزش مو و كاهش تارها یا نازك شدن آن‌ها روبه‌رو می‌شوند و برای درمان آن شیوه‌های مختلفی از قبیل مصرف داروهای شیمیایی، استفاده از گیاهان دارویی، ماساژ و... را تجربه می‌كنند.
حدود یك سوم مردان در طول زندگی خود با پدیده طاسی یا نازك‌شدن موهای سر مواجه می‌شوند.

برخی از زنان نیز در طول زندگی خود با ریزش مو و كاهش تارها یا نازك شدن آن‌ها روبه‌رو می‌شوند و برای درمان آن شیوه‌های مختلفی از قبیل مصرف داروهای شیمیایی، استفاده از گیاهان دارویی،  ماساژ و... را تجربه می‌كنند. ریزش مو در زنان و مردان دلایل مختلفی دارد.  از میان شایع‌ترین دلایل بروز ریزش مو در زنان و مردان می‌توان به استرس، فشارهای عصبی، بیماری‌های پوستی، رژیم نامناسب غذایی، استفاده از مواد ‌مخدر و سیگار اشاره كرد. به اعتقاد درمانگران مكاتب درمانی طبیعی، استفاده از ماساژ در درمان ریزش مو در صورتی كه یكی از دلایل ذكر شده عامل آن باشد می‌تواند، روند درمان ریزش مو را تسریع كند. درمانگر با افزایش جریان گردش خون در ناحیه سر و از بین‌بردن تنش‌های عصبی در اعصاب این ناحیه به درمان ریزش مو كمك می‌كند.




گام اول : ماساژ سر با روغن رزماری

برای ارائه ماساژ ضد‌ریزش مو می‌توانید از 2 روش استفاده كنید. درروش اول می‌توانید تكنیك‌ها و ماساژهای ارائه شده را بدون روغن و با كمك سرانگشتان دست به آرامی روی نقاط مشخص شده ارائه كنید و در روش دوم می‌توانید این تكنیك‌ها را با كمك عصاره یا اسانس رزماری- یكی از گیاهانی كه موجب تقویت ریشه و ساقه مو و افزایش رشد مو می‌شود- انجام دهید. طی مراحل ارائه ماساژ مراقب باشید كه فشار سرانگشتان دست‌تان به حدی باشد كه موجب كنده‌شدن ریشه مو و جدا شدن تار مو از سر نشود.





ویدیو : با این ماساژ، ریزش موهای‌تان را متوقف كنید