با این تک صندلی ها خانه تان را زیرو رو کنید : خیلی وقت‌ها دکوراسیون خانه شما ...


خیلی وقت‌ها دکوراسیون خانه شما کامل است اما هر چه نگاه می‌کنید، به نظر می‌رسد چیزی کم است؛ یک جزء کوچک که دکوراسیون را کامل کند، به آن رنگ بدهد و مثل یک قلب، خانه شما را زنده کند


مجله ایده آل:  خیلی وقت‌ها دکوراسیون خانه شما کامل است اما هر چه نگاه می‌کنید، به نظر می‌رسد چیزی کم است؛ یک جزء کوچک که دکوراسیون را کامل کند، به آن رنگ بدهد و مثل یک قلب، خانه شما را زنده کند. این کار را می‌توانید با وسیله‌های متفاوتی انجام دهید؛ یک تابلوی زیبا، یک فرش خاص و شاید از همه مهم‌تر یک مبل راحتی کاملا متفاوت. این مبل به‌خصوص اگر رنگ متفاوتی داشته باشد که مکمل رنگ‌های خانه‌ شود، بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید می‌تواند به خانه‌ شما انرژی بدهد. الان بازار پر از مبل‌های راحتی تک‌نفره است. فقط کافی است خانه‌تان را درست نگاه کنید، ببینید چه کم دارد و آن‌وقت به بازار بروید. این نمونه‌ها شما را به خرید تشویق خواهد کرد.

بالکن کوچک خانه تان را زیبا کنید , قبل از خروج از خانه بخاری خاموش کنید , نباید در خانه گربه نگهداری کنید


 برای مردان فوتبالی

اگر همسر یا فرزندتان عاشق فوتبال است، می‌توانید یکی از این صندلی‌های بامزه را بخرید و جلوی تلویزیون بگذارید. این صندلی برای اتاق پسرها هم مناسب است.



ژل و اسپری مو را در خانه تان درست کنید , پاییز امسال با تغییر دکوراسیون خانه را گرم کنید , خیارشور هایی که در خانه تهیه می کنید


برای خانه‌های پر از چوب

این صندلی کاملا کلاسیک است و به درد خانه‌هایی با دکوراسیون چوبی تیره می‌خورد. می‌توانید آن را کنار مبلمان قهوه‌ای بگذارید.



آیس پک را در خانه درست کنید , چگونه در فصل پاییز و زمستان با تغییر دکوراسیون خانه را گرم کنید , سرفه کردن را در خانه درمان کنید


روی تاب کتاب بخوانید

اگر تنوع و تفاوت برایتان اهمیت دارد، می‌توانید از این صندلی زیبا استفاده کنید که شبیه هیچ صندلی دیگری نیست. علاوه بر اینکه تاب می خورد، یک چراغ مطالعه هم دارد که به شما اجازه می‌دهد راحت روی آن کتاب بخوانید.



غبغب را خودتان در خانه درمان کنید , با دکوراسیون پاییزی خانه خود را گرم کنید , در خانه کوسن نمدی پر از گل رز درست کنید آموزش تصویری



برای خانه‌های شرقی


یک صندلی بسیار زیبا برای خانه‌هایی که دکوراسیون چوبی تیره دارند. این صندلی با ست‌های آسیای شرقی خوب هماهنگ می‌شود.



نمای خانه تان یک پوسته چوبی اضافه کنید , قیمت صندلی اداری , صندلی کامپیوتر


زمانی برای آرامش

این صندلی فوق‌العاده راحت است. به‌خصوص اینکه روی پایه‌ خودش کمی تکان می‌خورد. این مبل هم کنار مبلمان روشن، خوب خودش را نشان می‌دهد و شادابی را به خانه شما هدیه می‌کند.



صندلی پلاستیکی , صندلی گردان , خرید صندلی کامپیوتر


به رنگ شادی

این مبل مدرن با رنگ خاصش برای خانه‌هایی مناسب است که دکوراسیون مدرن و متفاوت دارند. این خانه‌ها معمولا رنگ‌های روشن دارند، بنابراین رنگ شادی مثل این می‌تواند به تنظیم رنگ‌ها کمک کند.



خانه ملت , خرید صندلی اداری , قیمت صندلی کامپیوتر


اگر جسارت دارید

استفاده از این مبل خاص، جسارت زیادی می‌خواهد. یکی از رنگ آبی یا صورتی باید در بخش دیگری از خانه تکرار شده باشد تا زیبایی منزل شما کامل شود.



صندلی اداری , خانه هوشمند , یتیم خانه ایران


برای خانه‌های قهوه‌ای و سورمه‌ای

نارنجی هم از آن رنگ‌هایی است که به قهوه‌ای می‌آید و ست مبلمان شما را شاد می‌کند. می‌توانید آن را با سورمه‌ای هم هماهنگ کنید.



قیمت صندلی گردان , صندلی , صندلی کارمندی


برای خانه‌های کلاسیک

 مدل این مبل، قدیمی است و به درد خانه‌هایی می‌خورد که دکوراسیون آنتیک و عتیقه دارند. می‌توانید کنار آن یک تلفن یا آباژور قدیمی بگذارید.



خانه , صندلی مدیریتی , خانه پوشالی


از دنیای بیرون جدا شوید

وقتی در این صندلی متفاوت می‌نشینید، حس می‌کنید چیزی شما را از دنیای پیرامونتان جدا می‌کند. می‌توانید داخل آن لم دهید و از فضای نیمه خصوصی​ای که دارید لذت ببرید.


ویدیو : با این تک صندلی ها خانه تان را زیرو رو کنید