بایدها و نبایدهای خرید پرده : پرده ها هم فضای زیادی را اشغال می کنند و هم ظاهر ...


پرده ها هم فضای زیادی را اشغال می کنند و هم ظاهر اتاق شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین لازم است قبل از خرید، راجع به رنگ و طرح پارچه پرده خوب فکر کنید.  


پادشا : استفاده از پرده های بلند می تواند به اتاق ما زیبایی و شکوه ببخشد، ولی قبل از خرید پرده لازم است به چند نکته توجه کنیم

- پرده ها هم فضای زیادی را اشغال می کنند و هم ظاهر اتاق شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهند. بنابراین لازم است قبل از خرید، راجع به رنگ و طرح پارچه پرده خوب فکر کنید.

بایدها و نبایدهای خرید فولکس گل , خرید پرده , بایدها و نبایدهای مصرف قطره آهن در نوزادان

- در مورد پارچه سخاوتمندانه عمل کنید. برای تهیه پرده های مناسب و استاندارد حداقل دوبرابر عرض پنجره پارچه نیاز دارید، اگر چه قرار باشد بیشتر وقت ها جمع نگه داشته شوند. اگر دنباله پرده  روی زمین کشیده شود اتاق شما جلوه ای باشکوه و شیک پیدا خواهد کرد بنابراین طول پارچه را هم در نظر بگیرید. البته اگر می خواهید پرده ها تمیز و به اندازه به نظر برسند طول آنها را طوری انتخاب کنید که دقیقاً بالای سطح زمین قرار بگیرند. ولی به یاد داشته باشید پرده ها هرگز نباید بالاتر از این حد قرار بگیرند. چون اگر پرده ها بیش از حد کوتاه باشند، ناقص به نظر خواهند رسید. می توانید پارچه را بلندتر انتخاب کرده و بعد پایین آن را تو بگذارید.

خرید میل پرده , مرکز خرید پرده در تهران , بایدها و نبایدهای غذایی برای سفید شدن دندان ها

- جنس پارچه می تواند به کنترل دما و همچنین نوری که وارد اتاق می شود کمک کند. آستر نخی هم از پارچه محافظت می کند و هم نور را از خود عبور می دهد، استفاده از آسترهای عایق تر اتاق را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد. اگر پرده را برای اتاق خوابتان درنظر گرفته اید، بهتر است جنس آن ضخیم باشد تا نور را از خود عبور ندهد.

بایدها و نبایدهای ورزش , نحوه خرید پرده , نکات خرید پرده

- به میله پرده ها دقت کنید. میله پرده ها و وسائل تزیینی پرده باید با پارچه موردنظر شما همخوانی داشته باشد. پارچه های سنگین تر (مثل مخمل) باید روی میله های بزرگتر و محکم تر قرار بگیرند.

- بهترین پارچه را متناسب با هدف و اتاق خود انتخاب کنید. پارچه های نخی تطبیق پذیرند و کاربردهای گوناگون دارند، ضمن این که تمیز کردنشان آسان است. مخمل شیک تر است ولی برای بعضی اتاق ها سنگین است. پارچه های پشمی سنگین ومحکم هستند و می توانند وزن  قسمت های تزیینی و یالان های پرده را تحمل کنند.

بایدها و نبایدهای فرهنگی ترکیه , خرید پرده منزل , بایدها و نبایدهای ورزشی در ماه رمضان

- بست های تزیینی که در انتهای میله پرده قرار می گیرند چیز مهمی به نظر نمی رسند ولی وقتی در کنار پرده قرار می گیرند ظاهر آن را تکمیل می کنند. فراموش نکنید زیبایی یک اتاق به تک تک جزییاتش بستگی دارد.

نکاتی برای انتخاب و خرید پرده آشپزخانه , بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاق خواب کوچک , بایدها و نبایدهای بارداری


ویدیو : بایدها و نبایدهای خرید پرده