بانمک ترین سوژه این روزها! +عکس : یک عکاس کالیفرنیایی آخرین کلکسیون از عکس ...


یک عکاس کالیفرنیایی آخرین کلکسیون از عکس هایش را منتشر کرده که تبدیل به یکی از مجموعه های بانمک و محبوب در فضای اینترنت شده است. گریس چون نام عکاسی اهل لوس آنجلس است که سوژه عکس های او سگ ها و گربه ها هستند.      
پادشا: یک عکاس کالیفرنیایی آخرین کلکسیون از عکس هایش را منتشر کرده که تبدیل به یکی از مجموعه های بانمک و محبوب در فضای اینترنت شده است. گریس چون نام عکاسی اهل لوس آنجلس است که سوژه عکس های او سگ ها و گربه ها هستند. او در مجموعه عکس های جدیدش پسرش را کنار سگ خانواده قرار داده و لباس های مشابه به هر دو پوشانده و از آنها عکاسی کرده است. نتیجه کار کلکسیونی بانمک با عنوان "زوئی و جاسپر: سگ نجات و پسرک" است.

عشق خانم چون به حیوانات فراتر از حیوانات خانگی است، او در اوقات فراغتش از سگ های بی پناه در خیابان های لوس آنجلس عکس می اندازد و سعی می کند برای آنها خانه ای بیابد. زوئی نیز یکی از این سگ های نجات یافته است که او آن را برای پسرش جاسپر به خانه آورده و از آن مراقبت می کنند. حالا زوئی و جاسپر دو دوست جدانشدنی هستند.

جهان این روزها شاید جنجالی ترین سیاستمداران خود را تجربه می کند  , این روزها محصولات پوشیدنی هوشمند به یکی از محبوب‌ترین گرایشات , سوژه ترین ها

با پوکمون گو جذاب ترین بازی این روزها در دنیا آشنا شوید , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , پربیننده ترین اخبار

پرفروش ترین فیلم های ایرانی , ماه ترین معماری طراحی هنر , 4 ترین

تازه ترین اخبار , ترسناک ترین فیلم دنیا , ترسناک ترین فیلم 2016

پرفروش ترین فیلم های 2016 , عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا

ترسناک ترین فیلم , ترین ها , نزدیک ترین ها

محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران , زشت ترین دختر دنیا , ترسناک ترین فیلم های تاریخ

پربیننده ترین اخبار روز , عجیب ترین ها , پرجمعیت ترین شهرهای جهان


ویدیو : بانمک ترین سوژه این روزها! +عکس