باند 16 نفره حمله به مساجد شیعیان +عکس : سخنگوی امنیتی وزارت کشورعربستان اعتراف ...


سخنگوی امنیتی وزارت کشورعربستان اعتراف کرد که یک باند خطرناک از تروریست های تکفیری سعودی در حمله انتحاری به مسجد امام علی (ع) و مسجد امام حسین(ع) در شرق این کشور دست داشته است. خبرگزاری ایرنا: سخنگوی امنیتی وزارت کشورعربستان اعتراف کرد که یک باند خطرناک از تروریست های تکفیری سعودی در حمله انتحاری به مسجد امام علی (ع) و مسجد امام حسین(ع) در شرق این کشور دست داشته است.

 خبرگزاری رسمی عربستان گزارش داد؛ وزارت کشور عربستان با انتشار هویت و تصاویر 16 تروریست تکفیری سعودی عضو این باند خطرناک از شهروندان عربستانی خواسته است تا در شناسایی این تروریست ها همکاری کنند.
 
وزارت کشورعربستان اعلام کرد که میلیون ها ریال سعودی به کسانی که در بازداشت تروریست های تکفیری سعودی و یا شکست عملیات تروریستی کمک کنند، پرداخت می شود.

در بیانیه وزارت کشور عربستان آمده است که « خالد عابد محمد الوهبی الشمری»(20 ساله) تروریست تکفیری سعودی هفته گذشته قصد داشت تا خود را درمیان نمازگزاران جمعه در مسجد امام حسین(ع) شهرک العنود استان الدمام منفجر کند که موفق نشد.
 
جیمز باند , مساجد , ترامپ و حمله به ایران

این تروریست تکفیری سعودی بعد از شکست در ورود به مسجد خود را در پارکینگ مقابل مسجد منفجر کرد که به هلاکت رسید و چهار شهروند عربستانی به نام های عبدالجلیل جمعه طاهر الأربش، محمد جمعه طاهر الأربش، هادی سلمان عیسی الهاشم ومحمد حسن علی العیسی هم به شهادت رسیدند.
 
این تروریست سعودی در حالیکه لباس زنانه پوشیده بود، قصد ورود به داخل مسجد امام حسین (ع) را داشت و برای این عملیات انتحاری تروریستی یک کمربند انفجاری حامل ماده خطرناک « آر . دی . اکس» با خود حمل می کرده است.
 
در حالیکه وزارت کشور عربستان مدعی شده که نیروهای امنیتی سعودی مانع ورود این تروریست تکفیری سعودی به داخل مسجد شده اند، شاهدان عینی تاکید کرده اند که این ادعا درست نیست و محافظان محلی مسجد جلوی این اقدام تروریستی را گرفته اند.
 
سخنگوی امنیتی وزارت کشورعربستان پیشتر نیز اعتراف کرده بود که عامل انتحاری جنایت انفجار تروریستی هنگام نماز جمعه در مسجد امام علی(ع) شهرک القدیح استان قطیف در شرق این کشورهم یک تبعه سعودی بوده و او را صالح بن عبدالرحمن القشعمی معرفی کرد.
 
در انفجار ترریستی مسجد امام علی (ع) در استان قطیف 22 تن از نمازگزاران جمعه بی گناه شهید و بیش از یکصد تن زخمی شدند.
 
گروه تروریستی تکفیری داعش مورد حمایت محور سعوی – صهیونیستی – آمریکایی مسئولیت این جنایت تروریستی را برعهده گرفته است.
 
اتباع تکفیری و تروریست سعودی در بیشتر انفجارهای تروریستی انتحاری نقش دارند و با حمایت گسترده آل سعود در سال های گذشته در عراق ، سوریه و لبنان فعال بوده اند.
 
وزارت کشور عربستان 16 تروریست تکفیری سعودی عضو باندی را که در حمله تروریستی به مساجد امام علی (ع) و امام حسین (ع) دست داشته و تحت تعقیب هستند، به این شرح معرفی و عکس آنها را منتشر کرد.
 
إبراهیم یوسف إبراهیم الوزان، أحمد سالم أحمد الحلیف الغامدی، بسام منصور حمد الیحیی، حسن فرج محمد القرقاح القحطانی، حسن حمید حسن الویباری الشمری، سعید فلاح عایض آل رشید، سلطان عبدالعزیز علی الحسینی الشهری، سویلم الهادی سویلم القعیقعی الرویلی، عبدالرحمن محمد علی البکری الشهری، عبدالرحیم عبدالله عمر المطلق، عبدالهادی معیض عبدالهادی المسردی القحطانی، فیصل محمد سعید الحمید الزهرانی، محسن محمد محسن العصیمی العتیبی، محمد سلیمان رحیان الصقری العنزی، محمد عوض سعید الفهمی الزهرانی و هشام فهد محمد الخضیر.


ویدیو : باند 16 نفره حمله به مساجد شیعیان +عکس