باند متجاوزان مخوف متلاشی شد :         اعضای یك باند ۵ نفره كه با ایجاد مزاحمت ...



 

 

 

جیمز باند , باند کشی طبی , بیوگرافی پازل باند

 

اعضای یك باند ۵ نفره كه با ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و ربودن و آزار و اذیت زنان و دختران مسافر تحت تعقیب پلیس شهرستان اندیمشك در استان خوزستان قرار داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، اوایل اسفندماه چند فقره شكایت در اختیار ماموران آگاهی شهرستان اندیمشك قرار گرفت، مبنی بر این كه ۵ جوان چاقو به دست با سد كردن راه زنان و دختران جوان برای آنها ایجاد مزاحمت می كنند.

با تشكیل پرونده ای در این باره و آغاز تحقیقات از شاكیان ، چهره نگاری رایانه ای از متهمان شرور انجام شد.

شكایت مردمی از مردان آزارگر

در حالی كه جستجوی ویژه ماموران برای دستگیری مزاحمان نوامیس آغاز شده بود، چند زن با حضور در پلیس آگاهی، از ۵ شرور آزارگر شكایت كردند.

در تحقیق از این شاكیان معلوم شد آنها در خیابان منتظر خودرو بوده اند كه پس از سوار شدن به خودروی متهمان، در دام آنها گرفتار شده اند. در ادامه ماموران پی بردند متهمان كه ۵ مرد جوان هستند، با ربودن زنان و دختران جوان، آنها را به حومه شهر منتقل كرده و پس از كتك زدن و تهدید با چاقو، مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

ردپای ۵ شرور سابقه دار در جرایم سیاه

با توجه به این شكایت و چهره نگاری رایانه ای از مردان آزارگر، ماموران متوجه شدند تصاویر به دست آمده باتصاویر ۵ مرد كه به اتهام مزاحمت برای نوامیس تحت تعقیب هستند، مطابقت می كند.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران به بررسی آلبوم متهمان سابقه دار پلیس آگاهی پرداختند كه معلوم شد ۵ متهم فراری، افرادی سابقه دار هستند كه چندین بار به اتهام شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم دستگیر و زندانی شده اند تا این كه چند ماه پیش با آزادی از زندان گروه جدیدی را تشكیل داده و فعالیت های مجرمانه شان را از سر گرفته اند.

دستگیری ۵ متهم

به این ترتیب ماموران پاتوق های احتمالی متهمان را زیرنظر گرفتند تا این كه روزهای پایانی هفته گذشته مخفیگاه اعضای این باند مخوف را در حومه شهر شناسایی و متهمان را دستگیر كردند.

متهمان متجاوز در پلیس آگاهی اندیمشك بازجویی شدند و به مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت در خیابان های شهر و ربودن و آزار و اذیت زنان و دختران جوان اعتراف كردند.

اعتراف های تكان دهنده سركرده باند

سركرده این باند در اظهاراتش به پلیس گفت: من همراه اعضای باند پس از آزادی از زندان، با تردد در مقابل مدارس دخترانه و مراكز خرید، با چاقو راه زنان و دختران دانش آموز و جوان را سد كرده و برای آنها ایجاد مزاحمت می كردیم.

متهم اضافه كرد: همچنین با چند دستگاه خودروی اعضای باند، بانوان را به عنوان مسافر سوار می كردیم و در میانه راه با تغییر مسیر و انتقال آنها به بیابان های شهر یا ساختمان های نیمه كاره با زور و تهدید چاقو، زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و رهایشان می كردیم.

سركرده این باند مخوف و همدستانش پس از اعتراف، با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم اعضای باند ادامه دارد...../تحلیل:خبر آنلاین 


ویدیو : باند متجاوزان مخوف متلاشی شد