باند عقرب سیاه منهدم شد : باند عقرب سیاه منهدم شد جام جم آنلاین: باند سارقان ...



باند عقرب سیاه منهدم شد

جام جم آنلاین: باند سارقان زورگیر که تحت عنوان باند عقرب سیاه در منطقه خاورشهر تهران اقدام به شرارت می کردند،در عملیات ضربتی پلیس منهدم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مهابادی سركلانتر نهم فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از انهدام باند سارقان زورگیر تحت عنوان باند عقرب سیاه که در منطقه خاورشهر تهران اقدام به شرارت می کردند،خبر داد و در تشریح جزییات آن  گفت: چندی پیش در پی مراجعه تعدادی از ساکنان محله خاورشهر و همچنین تنی چند از شورایاران محله به كلانتریی 177 خاور شهر پرده از اقدامات مجرمانه شرور سابقه داری به نام عباس معروف به "عقرب سیاه " كه فعالیت گسترده ای در زمینه زورگیری و شرارت در جنوب پایتخت دارد، برداشته و خواهان رسیدگی به موضوع شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد:به محض دریافت شکایات مردمی،موضوع به دایره تجسس کلانتری ارجاع و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت در همین راستا بلافاصله یک تیم عملیاتی متشکل از کارآگاهان زبده کلانتری تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

تحقیقات ماموران حکایت از آن داشت که متهم ضمن تشکیل باند زورگیری در منطقه با همدستی شرور دیگری که"امیر" نام دارد با تهدید چاقو از كارگران در زمینهای كشاورزی و باغات منطقه اخاذی و زورگیری می کند و هم اکنون نیز به منظور فرار از چنگال قانون خانه مجردی در منطقه امین آباد اجاره و به صورت مجردی در آنجا به سر می برد.

مهابادی عنوان كرد:به دنبال این موضوع  شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد و در ادامه ماموران ضمن هماهنگی مقام قضایی پس از مراجعه به آدرس مذکور و زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهمان،در نهایت در یک فرصت مناسب موفق شدند طی یك عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به كلانتری انتقال دهند.

وی ادامه داد:با انتقال متهمان به كلانتری دو نفر از مالباخته گان كه توسط متهمان مورد ضرب و شتم و زورگیری قرار گرفته بودند به نامهای " امید" و" عباس " به كلانتری مراجعه كرده و علیه متهمان اعلام شكایت كردند.

سرهنگ مهابادی در پایان تصریح كرد: متهمان بعد از تكمیل پرونده و ارجاع به دادسرا به اتهام،توزیع مواد مخدر، سرقت و زورگیری راهی زندان شدند./جام جم آنلاین

 


ویدیو : باند عقرب سیاه منهدم شد