بامزه‌ترین بازیکن از نگاه خسرو حیدری : هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد ...


هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که هاشم بیک‌زاده بامزه‌ترین بازیکن این تیم است. خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که هاشم بیک‌زاده بامزه‌ترین بازیکن این تیم است.

خسرو حیدری درباره سالی که گذشت، بهترین و بدترین خاطره‌اش در این سال و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

سال 93 برای تو چطور گذشت؟


این سال با همه خوبی‌ها و بدی‌ها در حال پایان است و هر فردی خاطرات خوب و بد خودش را دارد. خاطره بد من، نبودن استقلال در آسیا و ناراحتی آن برای بازیکنان و هواداران بود. خاطره خوب هم به حضورم در جام جهانی 2014 برزیل برمی‌گردد که توانستیم مردم را با عملکرد خوب تیم ملی خوشحال کنیم.

در زمان تحویل سال چه آرزویی می‌کنی؟

اول از همه آرزو می‌کنم خودم و خانواده‌ام و هموطنان صحیح و سلامت باشیم. امیدوارم مردم سال 94 را به‌خوبی شروع کنند و به‌خوبی هم به پایان برسانند.

چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

هر چه داریم از هواداران است. خاطرات خوبی با هم از جمله قهرمانی‌ها داریم و امیدوارم به قهرمانی سوم خودم با استقلال در سال 94 برسم.

عنوان بهترین پاسور تاریخ باشگاه استقلال را هم در اختیار داری...

همیشه در سمت راست استقلال بازیکنانی خوبی مثل جواد زرینچه، محمد نوازی و علیرضا اکبرپور حضور داشته‌اند. من هم توانسته‌ام در شادی هواداران سهیم باشم و خوشحالم به این عنوان رسیدم.

بی‌مزه‌ترین بازیکن استقلال چه‌کسی است؟

حنیف عمران‌زاده با اختلاف بی‌مزه‌ترین است!

چرا؟

ما با هم خیلی شوخی می‌کنیم و شاید اگر نام بازیکن دیگری را ببرم ناراحت شود. حنیف بامزه است ولی بامزه‌ترین بازیکن استقلال هاشم بیک‌زاده است و همه او را دوست دارند.

بیک‌زاده چه شخصیتی دارد که اعتقاد داری بامزه است؟

حرف و دل هاشم یکی است و همه بچه‌ها او را دوست دارند. این افتخار هم نصیب من شد که در آخرین بازی سال 93 با بیک‌زاده هم‌اتاق شوم!

برخی‌ها از امیر قلعه‌نویی انتقاد می‌کنند که او رفتار تندی با ستاره‌ها دارد و به‌قول معروف باعث فراری شدن ستاره‌ها شده است، آیا واقعاً این‌طور است؟

شاید اختلاف نظرهایی بین ستاره‌ها و مربی بوده باشد ولی خودم چند سال با قلعه‌نویی کار کرده و سعی کرده‌ام وظایفم را به‌خوبی انجام دهم تا کدورتی پیش نیاید. اگر هم کدورتی پیش آمده به درون خانواده استقلال برمی‌گردد و نباید به بیرون درز پیدا کند.

فکر می‌کنی دلیل اختلاف کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی چیست؟

اختلاف سلیقه همه جا وجود دارد. هر دو نفر برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند. قلعه‌نویی در استقلال چند مقام قهرمانی کسب کرده و کی‌روش هم از زمانی که وارد ایران شد، توانسته از لحاظ انضباطی و فوتبالی تغییری در فوتبال ما ایجاد کند. به‌شخصه افتخار می‌کنم که با او کار کرده‌ام.

اشاره کردی که استقلال در آسیا حضور ندارد و پرسپولیسی‌ها برای شما کُری می‌خوانند...

استقلال در چند سال اخیر در آسیا حضور داشته و نبودنش برای همه جای تعجب دارد. به‌لحاظ کُری‌خوانی شخصیتم اجازه نمی‌دهد که بخواهم به رقیب‌مان بی‌احترامی کنم تا جلوی هواداران‌مان خودم را بالا ببرم. درست است که با پرسپولیس رقیب هستیم ولی شخصیت خودم بالاتر از این حرف‌هاست.

چه‌دلایلی باعث شده خسرو حیدری کم‌حاشیه باشد؟

سعی کرده‌ام تنها فوتبال بازی کنم. در هر تیمی هم که حضور داشته‌ام، با تعصب بازی کرده‌ام. با توجه به اینکه از رده‌های پایین همراه مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و ... در استقلال بازی کرده‌ام، عاشق این تیم هستم. مردم هم دوست دارند که بازیکنان کمتر وارد حاشیه شوند.

بازی فابرگاس را دوست داری که هواداران استقلال این لقب را به تو داده‌اند؟

بازی او را دوست دارم ولی همان‌طور که عادل فردوسی‌پور اشاره کرد، ما هم‌پست نیستیم. با این وجود به هر باشگاهی که می‌روی از همان روز اول لقبی برای تو می‌گذارند و همان می‌ماند. درست است که با فابرگاس هم‌پست نیستم ولی بازی او را دوست دارم.

چرا خسرو حیدری به زن‌ذلیل بودن معروف است؟

این مسئله بیشتر جنبه شوخی دارد. ممکن است به یک نفر بگویند که زن‌ذلیل و به یک نفر شوخ‌طبع. ما ایرانی‌ها دوست داریم که بیشتر اوغات فراغت‌مان را کنار خانواده بگذرانیم و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

بهترین عیدی که گرفتی؟

به یاد ندارم که بهترین عیدی که گرفتم، کدام بوده است.

به کسی هم عیدی می‌دهی؟

صددرصد به آنهایی که کوچکتر از من هستند، عیدی می‌دهیم.

درست است که می‌گویند وضع مالی فوتبالیست‌ها خوب است؟

وضع فوتبالیست‌ها بد نیست ولی پشت این درآمدی که خیلی‌ها می‌گویند زیاد است، سختی‌هایی وجود داشته که خیلی‌ها آن را نمی‌دانند، مثال من علیرضا بیرانوند است که نشان می‌دهد از کجا به کجا رسیده است. همه فوتبالیست‌ها از قشر مرفه جامعه نبوده و خیلی سختی کشیده‌اند. مدت خوب بودن فوتبالیست کم است و خیلی از فوتبالیست‌ها بودند که عمر فوتبالی کمی داشتند. چرا کسی از امیدرضا روانخواه که دوست خوب من است سراغی نمی‌گیرد که چه‌کار می‌کند؟

همه فوتبالیست‌ها روزهای سختی را گذرانده‌اند و اگر درآمدی دارند، مقطعی است. امسال بعید می‌دانم کسی بیش از 30 درصد از قراردادش را گرفته باشد. در جامعه ما کمی این قضیه بد به مردم نشان داده شده که فوتبالیست‌ها پول زیاد می‌گیرند.

از دوستت فرهاد مجیدی خبری داری؟

فرهاد را کم و بیش می‌بینم. خیلی او را دوست دارم و امیدوارم همان‌طور که خوب بازی می‌کرد و محبوب بود در دوران مربیگری خود هم بتواند مانند بازیگری‌اش محبوب دل هواداران شود.

نظرت در مورد خبرگزاری تسنیم چیست؟

صددرصد اخبار خبرگزاری تسنیم را دنبال می‌کنم. تسنیم از خبرگزاری‌هایی است که دنبال حاشیه نیست.


ویدیو : بامزه‌ترین بازیکن از نگاه خسرو حیدری