باقری: مانع جدایی نیلسون نخواهیم شد : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس ...


مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم و نیلسون هم اگر دلش با تیم نباشد می‌تواند از جمع ما جدا شود. خبرگزاری تسنیم: نادر باقری در خصوص غیبت‌های مکرر نیلسون در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: نیلسون در یکی از جلسات تمرین در برخورد با یکی از بازیکنان از ناحیه سفیدران دچار مصدومیت شد و به تشخیص کادرپزشکی این هفته با ما تمرین نکرد و اگر بهبود پیدا کرده باشد امروز با تیم تمرین می‌کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نیلسون از نیمکت نشینی ناراحت است و به همین دلیل از حضور در تمرینات خودداری می‌کند، گفت: نه این مسئله واقعیت ندارد چرا که نیلسون یک بازیکن حرفه‌ای است و به خاطر یکی دو بازی نیمکت‌نشینی ناراحت نمی‌شود. این شایعاتی است  که برخی برای ایجاد حاشیه برای پسپولیس مطرح کرده‌اند.

 مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داد: دو دروازه‌بان خوب و حرفه‌ای داریم و آنها خوب می‌دانند که ما فقط می‌توانیم از یک دروازه‌بان در بازی‌ها استفاده کنیم و اصلا هم اعتقادی به سیستم چرخشی نداریم. هر یک که از دیگری آماده‌تر باشد قطعا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا نیلسون در نیم فصل قصد جدایی از پرسپولیس را دارد، تاکید کرد: این دروازه‌بان چیزی در مورد جدایی‌اش در نیم‌فصل به ما نگفته و فکر هم نمی‌کنیم چنین قصدی داشته باشد. او با باشگاه قرارداد دارد و ما راضی به جدایی هیچ یک از دروازه‌بان‌ها و یا بازیکن دیگری نیستیم بلکه هدف‌مان تقویت تیم است.

وی با تاکید بر اینکه با جدایی بازیکنی در نیم فصل مخالفت نخواهند کرد، افزود: قصد نداریم بازیکنی را به زور در پرسپولیس نگه داریم و چه نیلسون چه هر بازیکن دیگری اگر دلشان با تیم نباشد می‌توانند از جمع ما جدا شوند. پرسپولیس بازیکن عاشق می‌خواهد و همه آنهایی که در تیم هستند مسئولیت سنگینی در قبال هواداران دارند.


ویدیو : باقری: مانع جدایی نیلسون نخواهیم شد