باشگاه فولاد خواهان جذب علی کریمی شد/ فرکی لیست مازاد داد : در گفتگو با مهر ...



لیست باشگاه های تهران , لیست باشگاه های ورزشی تهران , لیست مازاد استقلال

در گفتگو با مهر عنوان شد:

باشگاه فولاد خواهان جذب علی کریمی شد/ فرکی لیست مازاد داد

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه حسین فرکی لیست بازیکنان مازاد این تیم را در اختیار مدیرعامل فولاد قرار داده است، گفت: ما دنبال علی کریمی هستیم تا این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیریم.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سال گذشته علی کریمی را می‌خواستیم و حتی به او پیغام دادیم که به اهواز بیاید ولی ایشان در پرسپولیس ماند. با این حال ما باز هم دنبال علی کریمی هستیم و می‌خواهیم او را برای فصل آینده جذب کنیم.

وی افزود: هنوز صحبتی با کریمی نداشته‌ایم. امیدوارم او به فوتبال برگردد چون می‌تواند تا چند سال دیگر بازی کند.

سرپرست فولاد همچنین از ثبت قرارداد حسین فرکی در روزهای آینده خبر داد و تاکید کرد: به محض اینکه فرکی بتواند بعد از عمل جراحی‌اش راه برود، او را به اهواز می‌آوریم تا قراردادش را در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت کند. فرکی لیست بازیکنان مازاد را هم در اختیار باشگاه گذاشته است ولی هنوز نام بازیکنانی که برای فصل آینده نیاز دارد را به ما اعلام نکرده.

ابن قاسم در پایان گفت: ایوب کلانتری، بختیار رحمانی و دو بازیکن برزیلی قراردادشان را با ما تمدید کرده‌اند. علاوه بر اینها، قرار است این هفته آرش افشین، ایوب کلانتری و عبدالله کرمی هم قراردادشان را با باشگاه فولاد تمدید کنند./مهر

 

 

 


ویدیو : باشگاه فولاد خواهان جذب علی کریمی شد/ فرکی لیست مازاد داد