باشگاه العربی: با دژاگه به توافق رسیده‌ایم : یکی از مسئولان باشگاه العربی قطر ...


یکی از مسئولان باشگاه العربی قطر در گفت‌و‌گو با سایت الشرق قطر مدعی شد که این باشگاه با اشکان دژاگه، ملی پوش ایرانی فولام به توافق رسیده و این بازیکن به زودی در قطر حاضر می‌شود تا در تست پزشکی باشگاه شرکت کند و به رسانه‌ها معرفی شود. خبرگزاری ایسنا: چند روز پیش رسانه‌های انگلیسی از علاقه باشگاه العربی قطر برای جذب اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خبر دادند که این خبر در رسانه‌های قطری بازتاب داشت.

سایت الشرق قطر در واکنش به خبر علاقه باشگاه العربی قطر به جذب دژاگه با یکی از مسئولان این باشگاه قطری مصاحبه‌ای را ترتیب داد و نکته جالب اینکه این مسئول باشگاه العربی که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد که با اشگان دژاگه به توافق رسیده‌اند و این بازیکن ایرانی به زودی وارد قطر می شود تا با این تیم قرارداد ببندد و به رسانه‌ها معرفی شود.

این مسئول باشگاه العربی گفت: می‌خواهیم برای حضور هر چه قدرتمندتر در فصل جدید لیگ ستارگان قطر با سه بازیکن خارجی قرارداد ببندیم که این سه بازیکن عبارتند از پابلو هرناندز مهاجم سابق سوانسی و والنسیا، اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام و امو ازگایل بازیکن نیجریه ای که در لیگ بلژیک بازی می‌کند. این سه بازیکن اولویت اصلی ما در فصل جابجایی تابستانی هستند و با آنها مذاکراتی هم داشته‌ایم. علاوه بر این سه بازیکن ما یک بازیکن خارجی دیگر هم داریم و آن پابلو سرجیو است که با او به توافق نهایی رسیده ایم.

او ادامه داد: اشکان دژاگه به زودی وارد قطر می‌شود تا درباره همه ریز و درشت‌های قرارداد او به توافق برسیم. او در آکادمی اسپایر حاضر می‌شود تا در تست پزشکی باشگاه شرکت کند و رسما به رسانه‌ها معرفی شود. دژاگه از ستاره های تیم ملی فوتبال ایران است و با این تیم در جام جهانی برزیل هم حضور یافت و بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت. با ازگایل نیجریه‌ای هم به توافق نهایی رسیده‌ایم و او هم به زودی در قطر حاضر می‌شود تا قراردادش را نهایی کند و به رسانه‌ها معرفی شود. این سه بازیکن که العربی با آنها به توافق رسیده است تجربه بسیار بالایی دارند و از نظر فنی همه بسیار قوی هستند. ما مدت‌ها است که آنها را زیر نظر گرفته‌ایم و فیلم بازیهای آنها را به کرات دیده‌ایم. سرمربی تیم هم از هر سه آنها راضی است و به زودی قراردادشان را نهایی می کنیم.

این مسئول باشگاه العربی در پایان سخنان خود گفت: این سه بازیکن جدید در اردوی خارجی ما که قرار است از سی‌ام همین ماه تا 14 آگوست در آلمان برگزار شود شرکت خواهند کرد. ما آرام آرام حرکت می‌کنیم و به خوبی می‌دانیم که این سه بازیکن چه کمک بزرگی به ما می‌کنند.

این باشگاه قطری چندی پیش سامی جابر چهره نام آشنای فوتبال عربستان و آسیا را به عنوان مدیر ورزشی خود انتخاب کرد. قرار است سامی جابر مسئول جذب بازیکنان جدید العربی باشد و به نوشته الشرق به زودی هم با اشکان دژاگه در قطر دیدار خواهد داشت.

اشکان دژاگه فصل خوبی را با فولام پشت سرگذاشت و بازی‌های رضایت بخشی را هم برای این تیم به نمایش گذاشت، اما مانع از سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر نشد. او از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت او هم مانند چند ستاره دیگر ایران، فوتبال قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می کند یا نه.


ویدیو : باشگاه العربی: با دژاگه به توافق رسیده‌ایم