باز هم هفته‌های پایانی، باز هم شائبه واقعی نبودن نتایج! : باز هم هفته‌های پایانی، ...



باز هم هفته‌های پایانی، باز هم شائبه واقعی نبودن نتایج!

چرا تماشاگران بازی گیتی‌پسند و منصوری از سالن بیرون شدند؟

دیدار دو تیم گیتی‌پسند و منصوری در حالی با برد اصفهانی‌ها به پایان رسید که بیرون کردن تماشاگران از سالن سوال‌برانگیز بود.

به گزارش فارس، روزهای پایانی اغلب لیگ‌ها خیلی بااهمیت و حساس است.

سال گذشته در روز پایانی لیگ برتر فوتسال اتفاقاتی رخ داد که کمیته استیناف تبانی تیم‌های گیتی‌پسند و پرسپولیس را محرز دانست، از این رو رقابت‌های امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته پیگیری می‌شود.

بارها نیز تاکید شده که تیم‌ها و کمیته فوتسال باید مراقب باشند که دیگر شائبه‌ای در مورد تیم قهرمان ایجاد نشود تا ذهنیت مردم نسبت به اتفاقات فوتسال تغییر کند.

با این وجود هر چه به پایان لیگ برتر نزدیک‌تر می‌شویم، اتفاقات پیچیده‌تر از قبل می‌شود.

این‌روزها تیم صبا با اختلاف یک امتیاز نسبت به گیتی‌پسند، صدرنشین لیگ است، با توجه به پیروزی هر دو تیم در دیدار هفته بیست و پنجم، معرفی قهرمان به روز آخر کشیده خواهد شد.

روز گذشته تیم گیتی‌پسند در اصفهان میزبان منصوری قهرمان سال گذشته بود، قهرمانی که بعد از محرز شدن تبانی گیتی‌پسند و پرسپولیس،‌ به عنوان قهرمان معرفی شد اما به دلیل نبود وقت و معرفی اصفهانی‌ها به AFC، راهی جام باشگاه‌های آسیا نشد.

مسابقه روز گذشته منصوری و گیتی‌پسند با نتیجه 4 بر صفر به پایان رسید، نکته‌ای که شائبه‌انگیز است، بیرون کردن تماشاگران از سالن است.

در حالی که گفته می‌شود خیلی‌ها می‌خواهند مانع از قهرمانی صبا شوند، تماشاگرانی که برای تماشای دیدار منصوری و گیتی‌پسند به سالن رفته بودند به دلیل آنچه که آب‌گرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه اعلام شد، از سالن بیرون رانده شدند تا این مسابقه را از نزدیک نبینند. این مسابقه پخش زنده سراسری نیز نداشت.

برای آنکه بستر فوتسال بار دیگر سالم شده و اطمینان مردم که سال گذشته خدشه‌دار شد، جلب شود، به نظر می‌رسد کمیته فوتسال و نمایندگانش باید بیش از پیش بر رقابت‌ها نظارت کنند تا این‌بار برخلاف سال گذشته، قهرمان در زمین و براساس مسابقه‌ای واقعی مشخص شود./خبرگزاری فارس

 


ویدیو : باز هم هفته‌های پایانی، باز هم شائبه واقعی نبودن نتایج!