بازی Gears of War با AMD به مشکل خورد! : بازی Gears of War: Ultimate Edition ...


بازی Gears of War: Ultimate Edition که چند روزی از عرضه آن برای پلتفرم ویندوز می‌گذرد، یک افتضاح تمام عیاربرای دارندگان کارت‌های AMD است! وب‌سایت زومجی - محمد رستمی: بازی Gears of War: Ultimate Edition که چند روزی از عرضه آن برای پلتفرم ویندوز می‌گذرد، یک افتضاح تمام عیاربرای دارندگان کارت‌های AMD است! برای جزئیات کامل‌تر در ارتباط با این بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشکل برگشتن به منوی اصلی بازی gears of war , مشکل با کارت گرافیک در بازی , مشکل هنگ در تمامی بازی ها

پس از مدت‌ها انتظار کاربران رایانه‌های شخصی، چند‌روز پیش نسخه‌ایی از Gears of War برای این دسته از کاربران عرضه شد. Gears of War: Ultimate Edition نسخه  ریمستر قسمت اول Gears of Wars است که متاسفانه به‌جای شاد کردن دل کاربران پی‌سی همه را ناامید کرده است! Gears of War: Ultimate Edition به هیچ‌وجه با کارت‌گرافیک‌های AMD هماهنگ نیست، یا بهتر است بگوییم به سختی اجرا می‌شود چه برسد به هماهنگی. بازی تماما با افت فریم شدید و مشکلات گرافیکی همراه است، حتی زمانی که تنظیمات گرافیکی روی حداقل مقدار باشد بازهم این مشکلات پابرجا است. کارت‌های FIJI کمپانی AMD هم بجای آنکه به لطف فناوری به‌روز قوی‌تر از سایر کارت‌ها عمل کنند کلا برعکس از همه ضعیف تر هستند.

براساس گفته‌های Jason Evangelho از Forbes عملکرد کارت‌های سری 390x در این بازی حتی از Fury و Nano نیز بهتر بوده است!

اما پاسخ مایکروسافت در ارتباط با این مشکلات به Forbes اینگونه بوده است:

ما و AMD از این قضیه باخبریم و درحال کاربرروی مشکلات بازی با کارت‌های AMD هستیم. انتظار می‌رود در بروزرسانی بعدی این مشکلات رفع شوند.

اما از نظر شما این مشکلات برگرفته از کجاست؟

از آنجایی که در دایرکت‌ایکس 12 تاثیر درایورها در عملکرد نسبت به نوع برنامه نویسی بازی بسیار کمتر است، احتمال اینکه مشکل از درایور‌های کارت گرافیکی باشد بسیار پایین است، اما بازهم باید منتظر ماند و راهکار مایکروسافت و AMD برای حل مشکلات بازی را دید.


ویدیو : بازی Gears of War با AMD به مشکل خورد!