بازی كودكانه، بلای جان۲نوجوان :   شمشیربازی دو كارگر نوجوان با سیخ كباب یكی ...



 

شمشیربازی دو كارگر نوجوان با سیخ كباب یكی را به بیمارستان و دیگری را به زندان فرستاد.اوایل اردیبهشت امسال امدادگران اورژانس تهران از مصدومیت شدید یك پسر ۱۶ ساله در مغازه كبابی در اطراف بازار تهران باخبر شدند و پس از انتقال پسر مجروح به بیمارستان، پزشكان اعلام كردند كه وی بر اثر اصابت جسم نوك تیز به سینه اش دچار پارگی ریه و آسیب قلبی شده است. دستور بازداشت ضارب صادر شد. پزشكان پس از نجات نوجوان مصدوم از مرگ حتمی، اعلام كردند بیمار به دلیل پارگی ریه و نارسایی شدید قلبی باید در فهرست متقاضیان پیوند قلب قرار گیرد.

 

بدین ترتیب «فرهاد»- متهم- وقتی به همراه مأموران وارد شعبه بازپرسی دادسرای اطفال شد، با ناراحتی به قاضی «آذرتاش»، گفت: روز حادثه وقتی مشتریان رفتند، با سیخ های كباب شروع به شمشیربازی كردیم.

دوستم ضربه ای به من زد كه ترسیدم و عقب رفتم. هیجان زیادی داشتم و برای آنكه جسارت بیشتری نشان دهم ضربه ای با سیخ كباب به سینه اش زدم اما ناگهان «امیر» دست روی قلبش گذاشت و روی زمین افتاد.

حالا هم ۵ ماه است كه بازداشت هستم و كسی هم ندارم كه به ملاقاتم بیاید و پولی هم برای پرداخت دیه ندارم و نمی دانم تا چه مدت باید در زندان بمانم.

بازپرس پس از شنیدن اظهارات متهم نوجوانان اعلام كرد كه پزشكی قانونی میزان صدمه شاكی را ۹۳درصد دیه كامل انسان تعیین كرده و بدین ترتیب قرار وثیقه متهم را از ۲۰ میلیون به ۴۵ میلیون تومان تشدید كرد.... / روزنامه ایران 



ویدیو : بازی كودكانه، بلای جان۲نوجوان