بازی كردن شریفی‌نسب برخلاف تعهد... :       مایلی‌كهن:بازی كردن شریفی‌نسب برخلاف ...



 

 

اسباب بازی های کودکی مهراوه شریفی نیا , نام فیلم هایی که ملیکا شریفی نیا دران بازی کرده , بازی

 

مایلی‌كهن:بازی كردن شریفی‌نسب برخلاف تعهد اخلاقی نفت بود

سرمربی سایپا گفت:طبق توافق قبلی قرار بود امید شریفی‌نسب در این مسابقه در ترکیب این تیم مقابل سایپا به میدان نرود ولی مسئولان نفت با به بازی فرستادن این بازیکن به تعهدات اخلاقی خود در روز بستن قرارداد پایبند نبودند.

محمد مایلی‌کهن پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: خیلی خوشحال هستم که بعد از سال‌ها در این منطقه محروم و عزیز کشورمان حضور یافته و به روی نیمکت نشستم. سایپا در دیدار مقابل نفت آبادان تیم مسلط میدان بود ولی همیشه تیم برتر برنده مسابقه نیست.

مایلی‌کهن گفت: تیم سایپا در این دیدار سه بار تیرک دروازه این تیم خوزستانی را به لرزه درآورد و این مسئله برتری فنی ما را نسبت به نفتی‌ها اثبات می‌کند

مایلی کهن اضافه کرد: طبق توافق قبلی قرار بود امید شریفی‌نسب در این مسابقه در ترکیب این تیم مقابل سایپا به میدان نرود ولی مسئولان نفت با به بازی فرستادن این بازیکن به تعهدات اخلاقی خود در روز بستن قرارداد پایبند نبودند. ما به شریفی‌نسب احتیاج داشتیم ولی به خاطر مردم آبادان و مشکلات شخصی وی، این بازیکن را در اختیار نفتی‌ها گذاشتیم.

وی در ادامه گفت: توپ استاندارد مسابقات لیگ برتر وضعیت مناسبی دارد و ایراد گرفتن برخی از تیم‌ها بهانه‌ای بیش نیست.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: به جان بچه‌هایم قسم می‌خورم که تیم فوتبال سایپا در این فصل به کف قراردادها هم نزدیک نشد.

وی در پایان در خصوص سوال خبرنگاری در خصوص مربیان منشوری تصریح کرد: مربیانی منشوری می‌شوند که دلالی کرده یا با بازیکن حریف قبل از دیدار و رو در رو ارتباط برقرار می‌کنند که این مسائل هیچ وقت بنده را در بر نمی‌گیرد.


ویدیو : بازی كردن شریفی‌نسب برخلاف تعهد...