بازی جید DOOM عرضه شد : DOOM جدید با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده و یک نسخه‌ی Collector’s ...


DOOM جدید با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده و یک نسخه‌ی Collector’s Edition با قیمت ۱۲۰ دلار هم برای آن در نظر گرفته شده است. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: پس از سال‌ها، قسمت جدید مجموعه بازی‌های DOOM برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شد.

سیستم لازم برای بازی doom , sسیستم مورد نیاز برای بازی doom 3 , عرضه بازی metal gear survive

اگر از جمله علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های کامپیوتری باشید و جزو بازی‌کننده‌های قدیمی هستید، قطعا با مجموعه بازی‌های DOOM آشنایی دارید. بازی‌هایی مانند Wolfenstein، DOOM و Quake‌ جزو بازی‌های مطرح سبک اول-شخص بودند؛ اما مجموعه‌ی DOOM توانست طرفداران بیشتری به‌دست بیاورد. پس از عرضه‌ی بازی DOOM 3‌ در سال ۲۰۰۴ بسیاری از بازی‌کننده‌ها منتظر عرضه‌ی قسمت جدید این مجموعه بودند. پس از ۱۲ سال و در روز ۲۴ اردیبهشت DOOM جدید برای پلتفرم‌های بازی مختلف راهی بازار شد.

در این عنوان بازی‌کننده‌ها با هیولاهای مختلف مبارزه خواهند کرد و سطح جدیدی از گرافیک را مشاهده می‌کنند. این بازی به‌شدت خشن و ترسناک است و بخش داستانی و چندنفره‌ی آن برای بازی‌کننده‌ها جذاب خواهد بود.

DOOM جدید با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده و یک نسخه‌ی Collector’s Edition با قیمت ۱۲۰ دلار هم برای آن در نظر گرفته شده است. این بازی به قدری هیجان‌انگیز است که شرکت NVIDIA برای معرفی کارت گرافیکی جدیدش از این عنوان استفاده کرد. البته برای تجربه‌ی این بازی روی کامپیوتر به یک سیستم قوی نیاز خواهید داشت.

‌‌‌‌‌


ویدیو : بازی جید DOOM عرضه شد