بازی اكبر عبدی و مجید صالحی در سریال طنز جنگی :   با پخش «بیدار باش» آغاز می‌شود: ...



مجید صالحی در سریال آرام میگیرم , مجید صالحی با نقشی متفاوت در سریال آرام میگیرم , عکس مجید صالحی بازیگر نقش مسعود در سریال آرام میگیریم

 

با پخش «بیدار باش» آغاز می‌شود: بازی اكبر عبدی و مجید صالحی در سریال طنز جنگی

مجموعه تلویزیونی «بیدار باش» که در قالب طنز جنگی ساخته شده از روز شنبه ـ 18 شهریور ماه ـ از شبکه یک سیما در ساعت 22 و 15 دقیقه پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، علیرضا شیروی ـ مدیر گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما ـ با توجه به نزدیک شدن به زمان پخش اولین سریال این گروه گفت: سریال «بیدار باش» که در 14 قسمت تولید شده است، در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته روی آنتن خواهد رفت.

شیروی افزود: این سریال که با نام اولیه «جنگ ‌بازی» تصویربرداری آن آغاز شد و سپس نام «بیدارباش» را به خود گرفت، قصه‌اش در ایام دفاع مقدس اتفاق می‌افتد و ماجرای آدم‌هایی را روایت می‌كند كه مصمم می‌شوند با تشكیل یك گروه تئاتری به مناطق جنگی رفته و برای رزمندگان برنامه‌های مختلفی اجرا كنند.

شیروی با ارائه‌ی توضیحات بیشتر گفت: سلیمان (با بازی اکبر عبدی) و گرزین (با بازی مجید صالحی) در این سریال نقش پدر و پسری را دارند که بازیگر تئاترهای لاله ‌زاری و روحوضی هستند و همزمان با ایام جنگ تحمیلی تصمیم می‌گیرند برای سرگرم کردن رزمندگان و روحیه بخشیدن به آنان راهی خط مقدم شوند. حضور این دو در فضای جبهه و جنگ اتفاقات جالب و طنزی را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: در واقع آماده شدن این افراد برای رفتن به جبهه و ماجراهایی كه در ادامه می‌آید، داستان‌های مختلف این سریال را پدید می‌آورد.

مدیر گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما افزود: فضای داستان در دهه 60 اتفاق می‌افتد و تمام فضاهایی كه برای این اثر انتخاب شده است حال و هوای آن ایام را تداعی می‌كنند.

شیروی درباره‌ی عوامل اجرایی این سریال نیز گفت: آهنگساز این اثر فاخر تلویزیونی آریا عظیمی‌نژاد است و سینا سرلک ـ خواننده جوان و محبوب کشورمان ـ ترانه خوانی آن را براساس شعری از اهورا ایمان به اجرا گذاشته است.

بنا بر این گزارش مركز بسیج صداوسیما، این سریال به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و با ایفای نقش بازیگرانی چون اکبر عبدی، رضا ناجی، مجید صالحی، امیر نوری، امیررضا دلاوری، عارف لرستانی، هادی کاظمی، رابعه اسکویی، خاطره حاتمی و ... جلوی دوربین رفته است.

این سریال در گروه تلویزیونی بسیج سازمان صداوسیما، با همکاری شبکه یک سیما و با تصویربرداری در لوکیشن‌های مختلف از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، ده ونک، خیابان شیخ هادی و شهرزیبا تولید شده است./ایسنا

 

مجید صالحی , بازی جنگی , سریال بازی تاج و تخت


ویدیو : بازی اكبر عبدی و مجید صالحی در سریال طنز جنگی